Nattevakter?

Romi

Glad i forumet
Flere som går nattevakter? Holder på med opplæring til nattevakter på sykehjem. Er spendt på hvordan graviditet og nattevakter skal gå sammen :p

gikk nattevakt i forrige svangerskap.. det gikk bra da :)

Jobber 3 dels turnus. Bli en del nattevakter! ;) Var på natt til i dag og skal snart på igjen :) Går helt greit så langt. Blir ofte mer sulten om natten, ikke noe mindre nå!! ;)

Jeg er også nattevakt. Har jobbet på natt i 11 år. Ingen problem under graviditet :) Men klart, en forutsetning at du sover godt på dagen.

Går ekstra på natt, jobber ellers dag/kveld. Vurderer å undersøke om det er muligheter å få bytte over til nattehelg nå. Hver 4 helg :D

Går ekstra på natt, jobber ellers dag/kveld. Vurderer å undersøke om det er muligheter å få bytte over til nattehelg nå. Hver 4 helg :D

Hvis du tror skiftordningen du har nå blir slitsom for deg så ville jeg gjort det :)

Hvis du tror skiftordningen du har nå blir slitsom for deg så ville jeg gjort det :)
Jeg jobber bare femti, men blir en femti ledig nå med nattehelg hver fjerde i sted for dag/kveld hver tredje. Det er mye høyere tempo på dag kveld og flere faste tunge oppgaver nå som jeg begynner å bli mer å mer trøtt og etterhvert som jeg vokser til.

Jeg jobber bare femti, men blir en femti ledig nå med nattehelg hver fjerde i sted for dag/kveld hver tredje. Det er mye høyere tempo på dag kveld og flere faste tunge oppgaver nå som jeg begynner å bli mer å mer trøtt og etterhvert som jeg vokser til.

Som sagt.
Gjør det du tror er best for deg og spira :)

Jeg jobber 80% natt. Er så trøtt at jeg holder på å bli gal, men regner med det går seg til etterhvert:) håper å slippe sykemelding dette svangerskapet.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jobber to eller tre døgn hver gang j er på jobb jeg.. Egentlig hvilende på natt men ofte våken og.

Jeg skal på natt i natt, har vært og tatt akupunktur i dag sånn er det et par timer på øyet ;)

Jeg har nettop startet et vikariat på natt, håper virkelig jeg klarer å fullføre :)

Back
Topp