Nattevakter..

OverLykkelig <3

*Knøtte i magen*
Desemberglede 2015
Jeg jobber som nattvakt innen helse, men her om dagen fikk jeg høre fra ei veninne at nattvakt virkelig ikke er anbefalt i første trimester.. Noen som vet mer enn meg om detta? Evt hvorfor nattvakt ikke er bra?

Blir litt bekymret...

Jeg er nattevakt, har vært dette siden 2007. Jobbet helt til uke 20 i mitt forrige svangerskap (80%). Vet det ikke er anbefalt fordi de mener det gir økt risiko for SA. Hvorfor vet jeg ikke.. Men om man sier fra til ledelsen at en er gravid har en rett til å flyttes til dag/kveld isteden. Om det ikke går blir en satt på svangerskaps penger.. Jeg velger og bare jobbe som vanlig. Gikk fint sist;)

Taster via app'en :)

Jeg jobber også en del netter, men ble totalt utslitt av det å fikk det omgjort til dagvakter.

Hei jeg jobber 3.delt turnus. Kjenner ikke noe til at det er tungt ennå med nattevakter men kommer selvfølgelig til å ta hensyn til kroppen senere hvis jeg merker det. Men ja jeg tror også det er veldig individuelt :)

Jeg gikk natt i helsevesenet til jeg var i uke 25 sist, fungerte greit :-) Men da hadde jeg så ekstreme kynnere at jeg ble sykemeldt, fikk ikke jobbe dag/kveld heller for legen.

Back
Topp