Nattevakt

Miss K

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Septembermødre <3
Marshmallows 2022
Hei! Ble egentlig litt usikker på om jeg spurt her tidligere [emoji51] men er det flere i oktobergruppa som jobber natt?

Jeg gjør! Men legen sa at jeg ikke skulle jobbe nattevakter når jeg var gravid, så har blitt tilrettelagt på jobb sånn at jeg slipper.. [emoji4]

Jeg gjør! Men legen sa at jeg ikke skulle jobbe nattevakter når jeg var gravid, så har blitt tilrettelagt på jobb sånn at jeg slipper.. [emoji4]

Hva er grunnen til att du ikke skal gjøre det? Noe spesielt du sliter med?
Har hørt mye forskjellig ang nattevakt når man er gravid. Men her går det så langt bra å håper det gjør det frem til ferien.

Hva er grunnen til att du ikke skal gjøre det? Noe spesielt du sliter med?
Har hørt mye forskjellig ang nattevakt når man er gravid. Men her går det så langt bra å håper det gjør det frem til ferien.

Jeg syntes også det gikk bra m nattevakter, men legen var veldig streng og mente at gravide ikke skulle jobbe netter..
Nattevakter er jo i utgangspunktet ikke bra gravid el ikke, så forstår det jo..
Jobber også på en plass med mye stress, så det ikke alltid er mulig å hvile seg.. Nå har jeg fått svangerskapsdiabetes, så da er det ihvertfall ikke gunstig ifht blodsukker..

Jeg syntes også det gikk bra m nattevakter, men legen var veldig streng og mente at gravide ikke skulle jobbe netter..
Nattevakter er jo i utgangspunktet ikke bra gravid el ikke, så forstår det jo..
Jobber også på en plass med mye stress, så det ikke alltid er mulig å hvile seg.. Nå har jeg fått svangerskapsdiabetes, så da er det ihvertfall ikke gunstig ifht blodsukker..

Ja det er jo egentlig bare veldig bra hvis man slipper nattevaktene [emoji4][emoji106]

Er spent på hvordan den nærmeste måneden med nattevakter kommer gå. Jeg kommer hvertfall be om tilrettelegging med en gang det begynner bli veldig slitsomt.

Jeg har bare 2 netter i turnusen før termin, så jeg håper det går bra.

Hadde jeg hatt mange eller ofte, ville jeg nok hørt om å få det tilrettelagt.

Jeg jobber ren natt, 8-10 netter i måneden. Bedriftsjordmor sier det skal gå bra så lenge jeg sover. Nå går sovingen sånn halvveis, ofte bare 3-4 timer etter en vakt. Så spørs om det blir tilrettelagt snart :)

Jeg jobber ren natt, 8-10 netter i måneden. Bedriftsjordmor sier det skal gå bra så lenge jeg sover. Nå går sovingen sånn halvveis, ofte bare 3-4 timer etter en vakt. Så spørs om det blir tilrettelagt snart :)

Da har vi omtrent like mange vi da [emoji4]ca 10st her. Så jobber bare 50%.
3-4 timers søvn hørtes ikke noe bra ut [emoji29] da er det nok på tide med litt tilrettelegging hvis det er mulighet for det.

Jeg har bare 2 netter i turnusen før termin, så jeg håper det går bra.

Hadde jeg hatt mange eller ofte, ville jeg nok hørt om å få det tilrettelagt.

Ja det var da ikke mange [emoji4][emoji106] deilig!

Hva syns dere er det verste med nattejobbinga nå da? [emoji848]

Hva syns dere er det verste med nattejobbinga nå da? [emoji848]

Jeg synes det verste er hvordan kroppen har det i etterkant av vaktene. Lite søvn = ekstra kvalm, ekstra trøtt, svimmel og hormonene løper løpsk, så er ikke unormalt at jeg gråter osv.

Hva synes dere andre er det verste?

Jeg synes det verste er hvordan kroppen har det i etterkant av vaktene. Lite søvn = ekstra kvalm, ekstra trøtt, svimmel og hormonene løper løpsk, så er ikke unormalt at jeg gråter osv.

Hva synes dere andre er det verste?

Dette et det verste for min del også..

Ja alt som er slitsomt ellers blir dobbelt så slitsomt når man har vært, er på eller skal på nattevakt [emoji30]

Back
Topp