Nattevakt

~lilletrille~

Forelsket i forumet
Sitter her, nesten halvveis inn i nattevakta. KVALM! Hadde ingen problem med nattvakter forrige svangerskap! Da jobbet eg natt frem til siste trimester! Da ble det tungt! Utrolig hvor forskjellig disse svangerskapene kan være!

jeg jobber også natt, holder på å svime av hvernatt, er så innmari trett, så sliter jeg meg ihjel med og sove når jeg kommer hjem :(

Jeg jobber også natt, merker godt jeg er gravid nå for og si det sånn! ;)

Husk at hvis det føles for tungt å gå netter nå så kan legen fylle ut et skjema som gjør at arbeidsgiver må tilrettelegge for dere :) Det er ikke anbefalt for gravide å jobbe natt, men der føler jo hver enkelt på hva de orker og klarer selv :)

Termin 08.12.13

Jeg jobber også natt. Merker jeg er ekstra trett,men ønsker ikke å gå over på dag/kveld.
Er som regel rolige netter,og uten tunge løft. Tror det er verre for min kropp å jobbe de andre vaktene,da det er tunge brukere og veldig travelt .Så lenge jeg passer på å få ekstra mye søvn,oghelsen holder seg stabil vil jeg jobbe natt

hvis arbeidsgiver skal tilrettelegge hvordan blir det da? jeg har 64% natt, setter de meg over på 64 % dag/kveld, har jeg fremdeles krav på samme lønn som jeg hadde når jeg går natt?

hvis arbeidsgiver skal tilrettelegge hvordan blir det da? jeg har 64% natt, setter de meg over på 64 % dag/kveld, har jeg fremdeles krav på samme lønn som jeg hadde når jeg går natt?
*sniker*
Du har krav på samme lønn, men skal da jobbe dag/kveld :)

Back
Topp