Nattevåk...

@nnette

Glad i forumet
Nå er vi lei gråting og spising annenhver time nesten hver natt... Mathilde kan sove fra 20 - 24, deretter er hun oppe ca annenhver time til mornings.... Vi har prøvd det meste fra å gi velling/grøt på kveld, vann når hun våkner om natten, gi smokk istedefor pupp... har kanskje følt noe har hjulpet litt men etter maks ett par dager er hun tilbake til start igjen...

Tenkte vi skulle ha en liten aksjon søvn de neste nettene hvor sambo gir henne smokken dersom det har gått mindre enn fire timer siden mat... Blir det for mye gråting tror jeg ikke vi klarer å gjennomføre det men håper det virker!! Blir sprø av så lite sammenhengende søvn som jeg får nå...

Hun sover forresten 7 timer i strekk hos bestemor!! Er derfor vi har ett lite håp om at det kan virke...

Noen som har noen tips?? Høres dette ut som en plan eller??? Eller skal hun rett og slett bare få så mye mat og så går det over etterhvert??

det er ikke lett...men høres greit ut.
men spiser hun mye på dagen? kanskje hun ikke spiser seg opp på dagen og skal ta det igjen om natta...kaskje gi vellin/grøt midt på dagen, bare et tips
men lykke til

Hun spiser hver annen time hele dagen også....[8|] Sulten jente.... Men jeg lurte på om jeg skulle gi litt grøt på dagen også for å se om det kan hjelpe... er så usikker.. hun er jo ikke akkuratt lettvekter heller[8D]

Sover hun på samme rom som dere? I såfall så kan det hende det hjelper å flytte henne over på eget rom...[;)]

Hun sover på samme rom som oss ja. Jeg synes det er litt tidlig å flytte henne enda...

kl 12 i natt fikk hun mat (mm), og vi bestemte oss for at nå skulle hun ikke få mer før kl 04... ja ja... det gikk ikke... kl 02 våknet hun som vanlig, og fikk smokken av far... Hun gråt mer og mer og ble ganske så hysterisk... etter 10 min klarte ikke mammahjertet å høre på lenger så da fikk hun pupp, drakk masse og sovnet igjen og holdt det gående med to timers mellomrom frem til kl 06.30....

Men nå er hun blid og fornøyd og har ikke spist siden.... Uff... ikke lett dette...

helsesøstra mi har sagt at rundt 5mnd kan de ha økedager, så det er sikkert det, slitsomt

Da har hun hatt økedag, (med noen dagers opphold..,) i ca to mnd nå[8|]

Back
Topp