Hva gjør dere når deres små våkner på natt? Han min er urolig på natt fra kl 5-7, men sjelden han er våken. Men de gangene han våkner, så gir jeg null oppmerksomhet på at han er våken. Jeg trekker han inntil meg og stryker han på ryggen til han sovner, eller bare ligger og slapper av ved siden av. Han sover alltid etter en liten stund (30-40 min maks). Det jeg tenker er at jeg ikke vil stå opp med han, fordi jeg vil demonstrere at så lenge d er mørkt på rommet, så skal vi sove! Han er straks 8 uker. Hva gjør dere?
Han er helt rolig når han er våken, men ligger og pludrer med seg selv, og søker ikke noe særlig med oppmerksomhet fra meg.
Skal sies også: han får pupp uten at d virker som søvnmiddel [emoji28]
Han er helt rolig når han er våken, men ligger og pludrer med seg selv, og søker ikke noe særlig med oppmerksomhet fra meg.
Skal sies også: han får pupp uten at d virker som søvnmiddel [emoji28]
Last edited:
Hun rapes og bæres så ut for bleieskift, jeg snakker ikke til henne, bare skifter rolig og går inn igjen på soverommet. Hun gulper enormt og må holdes oppreist ei stund etter måltid, så jeg legger henne gjerne på brystet og sovner selv, legger henne i senga når jeg våkner etter 15-20 min. Ei sjelden gang har hun sovnet på brystet mitt, men som regel blir hun liggende i senga si og studere bamsen sin og jodle videre mens jeg smådupper i bråket.. og pappaen sover såklart gjennom det hele
Når vi står opp i 8 tida så henter jeg henne over i vår seng og småprater før vi står opp. Da slås lyset på i gangen og på bafet for å understreke at nå begynner dagen. Hun er 10 uker og skjønner nada av dette døgnrytmegreiene enda