Nattevåk

Hedwig

Glad i forumet
♡ Maibarna ♡
Er det flere enn meg som har fått en lien en som begynner å sparke om natten? :sleep002

Vesla i magen har fått det for seg at det hun skal begynne å sparke ca 02:00, og holder på sånn en liten stund.. Det går greit i dag (les: natt) i og med at jeg har fri i morgen, men de dagene jeg skal på jobb er dette en anelse slitsomt:meh:

Lurer på om dette er er hennes måte å forberede meg på det som kommer?:wideyed:

Jeg sover meg gjennom det jeg :P noen ganger kan jeg drømme om syke spark, og da har han helt sikkert sparket, men stort sett så merker jeg det ikke. Det er nok en liten gullunge inni her :P
Han er veldig aktiv hele dagen da, så kanskje han er sliten som mammaen hehe :)

Mini var veldig aktiv fra 23-02 Veeeelig lenge men har snudd litt nå og håper det blir rolig når han blir født men har hatt 2 kolikkunger før så er forberet på våkennetter

Er det flere enn meg som har fått en lien en som begynner å sparke om natten? :sleep002

Vesla i magen har fått det for seg at det hun skal begynne å sparke ca 02:00, og holder på sånn en liten stund.. Det går greit i dag (les: natt) i og med at jeg har fri i morgen, men de dagene jeg skal på jobb er dette en anelse slitsomt:meh:

Lurer på om dette er er hennes måte å forberede meg på det som kommer?:wideyed:
De fleste er nok mest aktive på kveld og natt.
På dagen er jo mor i aktivitet og bevegelse, og da bysses gjerne babyen i søvn.
På natten er det jo ingen bevegelser, så da sier de liksom ifra på en måte. :-)

Jeg merker mer spark når jeg er i ro! :-)

Back
Topp