Nattevåk

Lillemirakel

Glad i forumet
Nå begynner jeg plutselig å kjenne hvor sliten jeg egentlig er.. Småen er en utrolig snill baby, men nå har han begynt å tulle på nattestid IGJEN. Utallige netter på rad har han våknet mellom klokken 1-2 og faller ikke tilbake i søvn. Han ruller seg over på magen, tuller og gråter om hverandre. Det ender nesten alltid med at han får ei flaske mme, er jeg heldig roer han seg da, men ingen garanti på det.. Det har jo kommet to tenner, men det virker ikke som at det er det som plager han heller. Ingen feber eller kløing.
Han har aldri sovet natten gjennom etter han ble 3mnd, og før det var det bare ei natt innimellom, men jeg våknet omtrent på samme tidspunkt som han pleide å våkne likevel, så det er nok noe med morsinstinktet. Nå våkner han inntil 4 ganger hver natt, dette utgjør for lite søvn på oss begge da han gjerne vil opp klokken 07... Er det noen som har råd å komme med? Jeg har faktisk ikke hatt ei eneste natt der jeg har fått sammenhengende søvn etter han kom til, så nå begynner jeg å lengte litt :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ingen netter med sammnehengende søvn her heller, men regner med jeg får nok av d når han blir eldre ;) bare litt slitsomt akkurat nå ;) skal nattmatavvennes snart han her, å håper d gir mer sammenhengende nattesøvn, mn regner altså ikke med å få en hel natt før han nærmer seg to år ;) han er nemlig helt lik storesøsteren sin på sovemønster.. Så det er nok en myte at man får en av hver sort :p


Sent from my iPad using BV Forum
 
Han her våkner kl 22, 24 styrer mellom 0030-0130 og vil gjerne opp kl 5, i dag var han våken mellom 4-6 før han sov 45 min og startet dagen..... Sånn btw...


Sent from my iPad using BV Forum
 
Her har han å plutselig begynt.. hadde en lengre periode hvor han sov greit men så.. lurer på om det er tenner ... Men ....
Han sovner som regel men så våkner han igjen rett etter, er jeg heldig sover han fra ca 1830 til 22 så må mor gå inn å lalle sammen med ham. .. :s

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Egentlig godt å lese at det er flere som ikke får hele netter med søvn.
Vi har nettopp sluttet med amming, og håper det kan hjelpe. Foreløpig er det byssing som må til på natta. Vi sier til oss selv at det begynner å bli bedre :)
Siden jeg er gravid på nytt, så hadde det vært godt med litt ekstra søvn snart :)
 
Back
Topp