Nattevåk

3blir4

Flørter med forumet
Hei, bare lurer på om dere vil dele noen erfaringer med meg :)

Datra mi på nesten 7 mnd har plutselig (denne uka) begynt å våkne kl.1 på natta med HYLING, full panikk. Og holder det gående en time eller to. Hun får fast føde på alle måltid og trenger til vanlig ikke mat på natta. Ikke fått tenner enda. Og hjelper ikke å stryke på magen som da hun hadde magevondt.

Håper noen kan hjelpe meg litt da vi er ganske blank nå :)
Takker og bukker !

Hei..

Mini her har dei siste 2/3 vekene gjort akkurat det samme.. ikke så mye grining, men våkner og kan ver våken i flere timer før han sover igjenn! mye showing, hyling og babbel..
Siste dagane he vert bra, veit ikke om det er fordi ej he smurt på Dentinox på gommane hans når han vokna.. kansje verdt et forsøk? emoticon
Vertfall utrolig slitsomt når det står på..

Lykke til emoticon

sier som *prinsemamma*
dentinox, gull værdt her værtfall:)
lykke til

Han her er våken 3 timer fra ca 22.30-01.30... Jeg har ikke tatt han opp, bare latt han ligge.. griner gjør han, men han roer seg.. går inn og ut med jevne mellomrom.... igår våkna han seinere og var dermed våken kortere tid... håper han slutter helt å våkne etterhvert..

dentinox funker ikke her..

Takk for svar :)

Prøvd Dentinox, men funker ikke på natten. så virker ikke som det er det heller.
Her roer vi oss ikke før vi får kose med mamma i senga. helst suge litt på puppen.

vil se svar..

Melhusmamma skrev:

Prøvd Dentinox, men funker ikke på natten. så virker ikke som det er det heller.
Her roer vi oss ikke før vi får kose med mamma i senga. helst suge litt på puppen.

Hun lurer deg :P  Sånn er egentlig han her også.. de har egentlig ikke behov for mat på natta nå hvis de spiser godt på dagtid.... 

er vel melhusbyggen i babyene våre som gjør d sikkert :P

Det skjer innimellom her også. Jeg har aldri gjort noe for å endre på sånt. Det har liksom alltid gått over av seg selv. 

Lillesnille skrev:
Melhusmamma skrev:

Hun lurer deg :P  Sånn er egentlig han her også.. de har egentlig ikke behov for mat på natta nå hvis de spiser godt på dagtid.... 

er vel melhusbyggen i babyene våre som gjør d sikkert :P

haha, Det trur jeg og.. farsken ! Disse barna kan å trille mor rundt lillefingern ja!
Melhusbygg du og? Vet jeg hvem du er? ang barselgruppe o.l

Back
Topp