Nattevåk og å stå opp

Jolanda

Forumet er livet
Desemberlykke2017
Februarbarna 2020
Hvordan fordeler dere det? Ammer du eller gir dere flaske? Har dere en fast ordning? Er det mye diskusjon rundt det? Føler du at du får sovet ut av og til?
 
Når jeg jobber tar han det, når han jobber tar jeg det. Hvis han er i en friperiode og jeg ikke har fått vakter så deler vi natta i to. Jeg føler vel egentlig aldri utsovet, men det er ikke bare hans feil. Jeg sliter til tider med å sovne igjen etter amming på natt :sorry:
 
Nå får ikke Samuel flaske på natten lengre, men den som skal på jobb får fri natten før.
Helgene deler vi litt på, men jeg tar nok mer enn Thomas der. Eneste er jo at Thomas igjen er flink å stå opp med han slik at jeg kan sove litt lengre i helgene.
Jeg synes Thomas generelt er veldig flink med Samuel.
 
Flaske. Mye uro og nattevåk. Jeg har alltid tatt nettene, også nå når jeg er tilbake i 100% jobb.
Jeg er en som aldri blir uthvilt. Men får av og til sove en time eller to om søndagen. Står opp med lille og er våken til mannen står opp. Går så og legger meg igjen.
 
Hadde et par måneder med lang søvn på 8-10 timer.
Men de siste ukene har det blitt mye våking.
På dårlige netter bare 3timer sammenhengene.
Men det er trøsting og i seng igjen. Mat på natten er vi ferdig med.
Jeg tar alle hverdager, helger deler vi.
 
Vi samsover om natten så han har fri bar. Funker for han, men ikke så godt for meg lengre da jeg sover dårlig ... Vi holder på å pusse opp soverommet til lillegutt (snart ferdige) og da skal han sove der oppe. I ukedagene skal jeg stå opp om han våkner om natten (kommer garantert til å gjøre det :hilarious:) , og i helgene får vi bytte på det .
 
Jeg står alltid opp om natta. Lager flaske. Er kl etter 04.00 så bare lemper jeg han over i sengen vår og så sover vi videre sammen :Heartred er sistemann jo. Og en smule bortskjemt, men veldig koselig å ha han i sengen innimellom :Heartred
 
Jeg står alltid opp om natta. Lager flaske. Er kl etter 04.00 så bare lemper jeg han over i sengen vår og så sover vi videre sammen :Heartred er sistemann jo. Og en smule bortskjemt, men veldig koselig å ha han i sengen innimellom :Heartred
Jeg gjør akkurat det samme, bortsett fra at jeg ammer. Da henter jeg ham inn, så spiser han og så sovner vi begge :) det er jo så koselig :Heartred
 
Han våkner fremdeles veldig mye om natten. Aldri sove mer en 3-4 timer samenhengede. Ammer 2-5 ganger (eneste som roer han til tider). Samboer er veldig veldig flink å avlaste meg, så han står opp med han hver morgen (kl6), og har han frem til 8, da går han på jobb.
 
Back
Topp