Nattevåk/amming

Klaramor

Elsker forumet
Hadde glemt hvor slitsomt dette var jeg! Mini er kjempe urolig på kvelden og henger i puppen min til sånn rundt 12 tida... Da legger vi oss.., så er det på'n igjen etter 3 timer og da gjerne en bæsjebleie og sånn holder vi på hele natta! Jeg føler meg helt utslitt når dagen begynner.. Flere som har født og er trøtte? ;)

Uff ja, får ikke sove en hel natt akkurat :( Jeg prøver å sove når frøkna sover, men ikke alltid like lett.. Og så har man en unge til som trenger oppmerksomhet.. Det blir vel bedre etterhvert når man ikke trenger å amme like ofte ;)

Det hørtes litt slitsomt ut, ja. Hun vil ikke ta smokken heller?

Det var et par urolige netter på sykehuset, men nå sover han veldig godt. Kun hvis han får sove med meg, da. ;) Igår kveld slet han veldig med å sovne skikkelig, da. Han skrek ikke så mye, men var endel klaging. Han sovnet og sov bare 5-10 minutter, men det var tydelig at han ville sove mer. Rart. Og når han nesten var sovnet hadde det gått så lang tid at han ville ha mat igjen. :P

Søvn? Hva er det? Har aldri i hele mitt liv vært så sliten som det jeg har vært siden fødsel av tvillingene- gosh. Men det går seg vel til for de fleste etterhvert! :-)

Sånne intervaller har vi også... Bruker opptil 3 timer på kveldene med mat, mat ,mat før han sovner.! og opp 2-3 ganger ila natten.... Spent hvordan d skal gå nå når hverdagen starter i måren og jeg skal levere de 2 andre i bhg og skole!!! :o

Sånne intervaller har vi også... Bruker opptil 3 timer på kveldene med mat, mat ,mat før han sovner.! og opp 2-3 ganger ila natten.... Spent hvordan d skal gå nå når hverdagen starter i måren og jeg skal levere de 2 andre i bhg og skole!!! :o
Får du ikke no hjelp til levering i bhg? Jeg gleder meg faktisk litt til hverdagen startet slik at storebror kan være i bhg og jeg kan sove litt på dagtid... :)

Får du ikke no hjelp til levering i bhg? Jeg gleder meg faktisk litt til hverdagen startet slik at storebror kan være i bhg og jeg kan sove litt på dagtid... :)

Samme her! Får dårlig samvittighet av å si det, men uka med vesla hjemme hver dag har vært slitsom. :/ Blir godt for oss alle at hverdagen begynner igjen...

Back
Topp