Nattesvette

Mamsebams1

Betatt av forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Heia.
Æ slit så med nattesvette. Må sku dyna og puta flere ganger om natta. Vært gåen i halsen en stund og veit ikke om det e det eller graviditeten. Flere?:pompus:

Heia.
Æ slit så med nattesvette. Må sku dyna og puta flere ganger om natta. Vært gåen i halsen en stund og veit ikke om det e det eller graviditeten. Flere?:pompus:
Jeg svetter ikke så mye, hva jeg vet. Men sparker av meg dyna mer enn før!

Jeg legger meg og er iskald. Våkner å må kle av meg og er helt gjennom svett på morgenen. Må dusje hver morgen nå for å ikke føle meg helt ihjel svetta.

Jeg legger meg og er iskald. Våkner å må kle av meg og er helt gjennom svett på morgenen. Må dusje hver morgen nå for å ikke føle meg helt ihjel svetta.
Åh sånn e det her og. Frys i hjel når æ skal legge mæ, men våkner søkkvåt. Må også dusje hver morgen.

Fryser når jeg legger meg, våkner av at jeg svetter, tar av dyna, våkner at jeg fryser, tar på dyna osv. sånn er mine netter :p jeg pleier alltid å fryse, men nå er det veldig vekslende

Samme her! Legger meg med ullundertøy fordi jeg fryser. Tar ofte av meg en del av ullet før jeg sovner. Våkner etter et par timer og er søkk gjennomvåt av svette. Fryser og er varm om en annen. Sovner igjen og våkner svett igjen. Hatt det sånn siste uken. Drømmer sinnsykt mye og. I natt har jeg nesten ikke sovet. Våken siden kl 3.30 :dead::dead::dead: Vært forkjølet siden helgen og. Sår hals og tett nese. :(:(

Jeg har det helt likt. Litt morsomt for jeg trodde ikke det klaffet forrige måned som alle andre måneder, så jeg fant ikke ut at jeg var gravid før 4+3. Trodde mensen var på vei og våknet opp gjennomvåt hver eneste natt, som jeg fortsatt gjør i dag. Ligger jeg i ro på sofa fryser jeg og er kald, men så snart jeg rører på meg og ordner til jul i heimen som jeg har gjort i disse dager må vinduene stå åpen :happy090

Back
Topp