Nattesvette

Mamma-2018

Andre møte med forumet
Er det noen andre som våkner på natten eller grytidlig på morningen av svette?
Den siste uken har jeg våknet helt gjennombløt av svette på hele kroppen. Det er kaldt på soverommet.
Noen som vet grunnen til dette? Er det hormoner som styrer det? Er forresten i uke 37
 
Er det noen andre som våkner på natten eller grytidlig på morningen av svette?
Den siste uken har jeg våknet helt gjennombløt av svette på hele kroppen. Det er kaldt på soverommet.
Noen som vet grunnen til dette? Er det hormoner som styrer det? Er forresten i uke 37

Oh yes! Svetter som en gris både dag og natt. Har gjort det i flere uker allerede. Er 35+5 nå.
 
Går veldig i bølger. Noen netter er det helt fint. Andre netter svetter jeg masse. Må ha vinduet oppe på soverommet hvis ikke får jeg helt panikk. Så er iskaldt der. Men kjempe varm uansett.
 
Jeg har det motsatte problemet, jeg fryser hele tiden. Sover med ullpysj og tykk dundyne, men kan våkne helt iskald og skjelven likevel.
 
ja. er veldig varm om natta. det skyldes nok hormoner :)
 
Samme her. kke hver natt, men våkner stadig med kliss våt på overkroppen
 
Svetter som en gris spesielt på natten. Regner med det er noe hormonstyr som gjør det
 
Spurte legen min om dette i går for sikkerhets skyld. Han trodde det var en blanding av forkjølelse som ikke slipper, geaviditeten i seg selv, hormoner og forhøyet stoffskifte.
Han sa jeg bare kunne glede meg, ble gjerne enda svettere etter fødsel :p
 
Har gjennom hele graviditeten hatt av og på netter hvor jeg våkner med svette rennende nedover overkropp og ben, selv om jeg ikke har følt meg varm. Tenker det nok er helt naturlig :)
 
Eg ligg med sommerdyne delvis overmeg, mens mannen søv med ullklær for å unngå å fryse [emoji85] vurdere snart å flytte inn på gjesterommet så temperaturen kan gå ned enno meir[emoji23]
 
Back
Topp