Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Han begynte så fint! Sov veldig godt i senga vår, og våknet ca hver tredje time for å spise, men nå har det snudd.. Nå begynner han å ule etter mat annenhver time omtrent. Hva skjer??
Prøver å få ett siste måltid i 22 - 23 tiden. Da sover hun til alt mellom 3 - 5....for så å spise og sovne meg en gang igjen. Sover da til 7 - 8. Da er det morran.
Noen kvelder sovner hun i 20 - 21 tiden, å da vil hu ha mat i 1 - 2 tiden og i 6 tiden...
Sove på natten?? Det har eg ikkje gjort på over ein uke.... [:-] Men tulla sover no, men legge seg ikkje til ro etter nattmåltid. Så her prøve me med litt mme i tillegg, og det virke i kveld iallefall, blir spennende å sjå når eg skal legge meg.
Legger henne som regel mellom 22-23. Da ligger hun og kikker, må gjerne gi henne tutten noen ganger. Så er det mat en gang, mellom 4 og 6. Så er det snorkisnork til 8-9-tiden [:)]
Her legger jeg frøkena for natta rundt kl 21, kanskje før hvis ho er trøtt. Så sover ho mella to og tre timer før ho våkner å skal ha mat første gang. Siden våkner ho og skal ha mat ca annen hver time pluss/minus gjennom natta. Men heldigvis er ho grei og sovner igjen når ho har spist. Sover som en stein når ho sover.[:)]
de siste dagene har leah begynt å sove om natta og ikke skrike etter behandlig hos naprapaten, han er helten min må jeg si. leah legger seg alt mellom kl 22-00.00 for natt. våkner hvert 3-4 time til mat og sovner av igjen etter mat eller ho spiser jo i søvne.
Her legger prinsessa seg ca 21.30-22.30, og sover som oftest en 6-7 timer, altså våkner klokken 03.30-06.00 for nattmat. (får da pupp, og legger seg rett for å sove igjen, i egen seng), etter nattmaten sover hun ca 3 timer før hun våkner. Da står vi opp og hun får ny bleie og pupp. Rekker så vidt å bli ferdige med det, før hun er trøtt og vil sove igjen[:)]
tar kveldstelle på snuppa rundt kl. 20.00...så får hun litt pupp og sovner...legger henne da i vugga i stua...så bærer jeg henne ned i senga når jeg går å legger meg ( ca 23.00)... hun har pleid å våkne da å ska ha litt pupp til før vi sovner..så våkner hun ca hver tredje time å skal ha mat....meeen i natt sov hun fra 22.00 - 05.15!!! [:-] da var det bare pupp å bleieskift så la jeg henne i senga si igjen...hun var veldig våken da...lå å kava litt men sovna helt av seg selv!! å sov helt til i 09.30! [:)] så her har vi hatt en kjempe flott natt [:)] håper det kan fortsette sånn