Lille snuppa har akkurat skremt hjertet ut av brystet på mamman og pappan sin!
Samboern har nesten ikke våknet av barnegråt en gang med denne gangen skal jeg si han sperra opp øynene.
Vi våknet begge av verdens verste lyd. Lille gullet vårt som hiver etter pusten i senga si.
Ander ikke hvorfor. Men luft fikk hun hvertfall ikke ned i lungene. Å det var en lyd som fikk meg til å
bokstavligtalt HOPPE ut av senga og over til hennes.
Fikke henne opp i en fart la henne på magen over armen min å dunket henne forsiktig i ryggen.
Har aldri blitt så skremt i hele mitt liv!!!
[:o][:o][:o][:o][:o][:o][:o][:o][:o][:o][:o][:o]
Hva no enn som satt fast inni der løsnet og barnegråten kom. Hun var sikkerlig surklete i nese og hals en liten stund.
Så nå sitter mor og datter litt medtatte begge to i stua.
Snuppa har fått plass i vippestolen sin å faller straks i søvn.
Mamma aka meg [&:] sitter med hjertet i halsen og skjelvende hender.
[8|][8|][8|][8|][8|][8|][8|][8|]
Ekkelt å bli skremt sånn på natta![8|]
Samboern har nesten ikke våknet av barnegråt en gang med denne gangen skal jeg si han sperra opp øynene.
Vi våknet begge av verdens verste lyd. Lille gullet vårt som hiver etter pusten i senga si.
Ander ikke hvorfor. Men luft fikk hun hvertfall ikke ned i lungene. Å det var en lyd som fikk meg til å
bokstavligtalt HOPPE ut av senga og over til hennes.
Fikke henne opp i en fart la henne på magen over armen min å dunket henne forsiktig i ryggen.
Har aldri blitt så skremt i hele mitt liv!!!
[:o][:o][:o][:o][:o][:o][:o][:o][:o][:o][:o][:o]
Hva no enn som satt fast inni der løsnet og barnegråten kom. Hun var sikkerlig surklete i nese og hals en liten stund.
Så nå sitter mor og datter litt medtatte begge to i stua.
Snuppa har fått plass i vippestolen sin å faller straks i søvn.
Mamma aka meg [&:] sitter med hjertet i halsen og skjelvende hender.
[8|][8|][8|][8|][8|][8|][8|][8|]
Ekkelt å bli skremt sånn på natta![8|]