Natteskremt!

Mirell

Forumet er livet
Snøkrystallene2021❄️
Junibollene 2023
Lille snuppa har akkurat skremt hjertet ut av brystet på mamman og pappan sin!

Samboern har nesten ikke våknet av barnegråt en gang med denne gangen skal jeg si han sperra opp øynene.

Vi våknet begge av verdens verste lyd. Lille gullet vårt som hiver etter pusten i senga si.
Ander ikke hvorfor. Men luft fikk hun hvertfall ikke ned i lungene. Å det var en lyd som fikk meg til å
bokstavligtalt HOPPE ut av senga og over til hennes.
Fikke henne opp i en fart la henne på magen over armen min å dunket henne forsiktig i ryggen.

Har aldri blitt så skremt i hele mitt liv!!!
[:o][:o][:o][:o][:o][:o][:o][:o][:o][:o][:o][:o]

Hva no enn som satt fast inni der løsnet og barnegråten kom. Hun var sikkerlig surklete i nese og hals en liten stund.
Så nå sitter mor og datter litt medtatte begge to i stua.
Snuppa har fått plass i vippestolen sin å faller straks i søvn.
Mamma aka meg [&:] sitter med hjertet i halsen og skjelvende hender.
[8|][8|][8|][8|][8|][8|][8|][8|]

Ekkelt å bli skremt sånn på natta![8|]

uff...sånnt er ikke no morsomt...hatt no lignende vi oxo noen ganger, er som hu har noe i halsen, gulp som ikke kommer opp, for når jeg tar hu opp og dunker hun på ryggen så går det over med engang..., jeg er glad hu ligger rett ved sidnav meg[;)]

Herregud, så ekkelt [&:] 

Det har skjedd med lillemann et par ganger også, og det er skikkelig ekkelt [&:] Vet ikke om det er at han setter spytt/gulp i halsen, eller om det rett og slett er pustestopp. Skvetter værtfall opp av senga i en fart!!!! Han ligger på eget rom, så jeg bruker ALLTID babysitter for å høre lyder som det der. Skremmende [8|]

Så ekkelt. Her våknet vi kl 24 i natt av at ho var så tett i nesa og hostet stykt. Så til slutt gikk vi inn i stua. der jeg satte meg med henne i armene og ho sovna. Når ho lå flatt fikk hun nesten ikke puste. ikke hyggelig. 

Et lite tips til barna når de er surklete/forkjøla....er å bygge opp senga deres i hode enden...vi la under noen dvd`er....slik at senga sto skrått, å det funka [:D] Snuppa var til og med go igjen etter et par dager [:)]

Uff [:o] Hørtes jævlig ut! Bra dere reagerte så fort! *klemmer*

ORIGINAL: Girl85

uff...sånnt er ikke no morsomt...hatt no lignende vi oxo noen ganger, er som hu har noe i halsen, gulp som ikke kommer opp, for når jeg tar hu opp og dunker hun på ryggen så går det over med engang..., jeg er glad hu ligger rett ved sidn av meg[;)]

det gjør snuppa mi også! Er glad for at jeg har henne på soverommet vårt ennå.

ORIGINAL: Sanka

Uff [:o] Hørtes jævlig ut! Bra dere reagerte så fort! *klemmer*

uff så ekkelt.. [&:]

ORIGINAL: dresden

Kjenner litt til dette ( nå vet jo ikke jeg åssen det var ) men husker jeg tokk det opp med legen, ringte samme dag og fikk time (jeg vsr livredd) men han hadde ikke noe forklaring. trudde det var gulp/oppstøt nevnte han.
Ser de har nevnt pustestopp lengre opp her, men har man uroa og trur det kan være det så oppsøk lege.
Har hørt de som trur ungn har pustestopp kan få matte som slår alarm hvis det er pustestopp.. Også ha litt kjølig soverom.

Kjempe bra dere våknet av det, tyder på att det var litt a en lyd :S

Grøss så ekkelt! Noe av det samme skjedde med lillemann da han var noen uker gammel, driiiiit-skummelt!![&:]

ORIGINAL: Kronejenta85

ORIGINAL: dresden

Kjenner litt til dette ( nå vet jo ikke jeg åssen det var ) men husker jeg tokk det opp med legen, ringte samme dag og fikk time (jeg vsr livredd) men han hadde ikke noe forklaring. trudde det var gulp/oppstøt nevnte han.
Ser de har nevnt pustestopp lengre opp her, men har man uroa og trur det kan være det så oppsøk lege.
Har hørt de som trur ungn har pustestopp kan få matte som slår alarm hvis det er pustestopp.. Også ha litt kjølig soverom.

Kjempe bra dere våknet av det, tyder på att det var litt a en lyd :S

Jeg følte vel i grunn at jeg stor over senga hennes før jeg rakk og åpne øynene..
[:o]

uff så ekkelt[&o] skjønner at dere ble redde!
Det skjedde noe lignene her når snuppa var forkjøla, hun fikk masse slim i halsen og fikk ikke puste, er det værste jeg har vært med på!
Jeg og sambo våket over henne i tre døgn etterpå, sov på skift[X(]

ORIGINAL: Mirell

Lille snuppa har akkurat skremt hjertet ut av brystet på mamman og pappan sin!

Samboern har nesten ikke våknet av barnegråt en gang med denne gangen skal jeg si han sperra opp øynene.

Vi våknet begge av verdens verste lyd. Lille gullet vårt som hiver etter pusten i senga si.
Ander ikke hvorfor. Men luft fikk hun hvertfall ikke ned i lungene. Å det var en lyd som fikk meg til å
bokstavligtalt HOPPE ut av senga og over til hennes.
Fikke henne opp i en fart la henne på magen over armen min å dunket henne forsiktig i ryggen.

Har aldri blitt så skremt i hele mitt liv!!!
[:o][:o][:o][:o][:o][:o][:o][:o][:o][:o][:o][:o]

Hva no enn som satt fast inni der løsnet og barnegråten kom. Hun var sikkerlig surklete i nese og hals en liten stund.
Så nå sitter mor og datter litt medtatte begge to i stua.
Snuppa har fått plass i vippestolen sin å faller straks i søvn.
Mamma aka meg [&:] sitter med hjertet i halsen og skjelvende hender.
[8|][8|][8|][8|][8|][8|][8|][8|]

Ekkelt å bli skremt sånn på natta![8|]

Men sånn hvis du tenker tilbake- hadde du trudd det hadde gått bra? hvis hun ikk hadde fått dunken i ryggen?
Jeg må ærlig innrødme jeg er en sånn ¨leser¨som leset alt på nette og blir bekymret over det meste.
Husker hs sa jeg ikke skulle lese på nette , kun sånne fakta sider menklaere ikke å holde meg unna[:)]

Så ekkelt [:(] Håper det var et engangstilfelle! Hvis ikke kan det jo bli ekkelt for dere å sovne?!

Uff, det er så utrolig ekkelt når det der skjer..! [&:]

Bygg opp senga hennes litt, i hodeenden. Vi har lagt 2 bøker under (en under hvert ben da), og da slutta han med de stygge "puste/ikke puste/hive etter pusten"-øktene sine..

Hvis du føler at det er noe feil, så går du til legen med henne [:)]

Back
Topp