Natteskravling :)

LoveMyMiracle

Mamma til vakre Adrian <3
VIP
Oktoberskatter 2014
Jeg regner med at det er fler som er våkne, som ikke får sove av forskjellige grunner. La oss skravle hverandre i søvn ;)

Sent from my iPad using BV Forum

Våknet av maserier igjen. Er så lei... Imponerende matinntak Lovemymiracle, har vært så kvalm hele svangerskapet at mat har vært en nødvendig onde.

Her sitter jeg på sengekanten, hører på den irriterende snorkinga til samboer,tørker melk fra høyre pupp, har mensensmerter+kynnere og føler meg kjempe sulten!

Her er jeg våken med tett i nese som ingenting hjelper til, hodepine, sterk kynnere og sulten:(. Kanskje skal stå opp å ta litt mat:)

Våknet av maserier igjen. Er så lei... Imponerende matinntak Lovemymiracle, har vært så kvalm hele svangerskapet at mat har vært en nødvendig onde.
Får håpe det har gitt seg nå.. Uff ja, ble en voldsom porsjon :P det er vel sånn det er når man spiser i sinne/frustrasjon :P hehe!

Da ble det tre timer med søvn, ikke sammenhengende såklart, men håper jeg sovner igjen..

Jeg sov 6 timer i natt! Var på do tre ganger og klokka seks var magetrollet våkent! Nå er jeg så sulten at jeg tror ikke jeg får sove mer likevel. Holdt neeeesten på å sovne rundt halv 7 også ringte den forbaska klokka til mannen. Jeg skvatt og trollet våknet igjen og begynte å turne...

-Fra appen-

Jeg sov faktisk inatt :o Fra halv 3 til kl 7 :D
Håper å få sove fram til 12 kanskje før det er tur med hunden :) (sannheten er at vi møtes på et svææært grøntanlegg og lar bikkjene springe løse mens vi selv står å skravlær hihi) :))

Jah.. Men våkner hver natt og må gå på do!!.. Så irriterende for jeg får ikke sove før jeg har vært på do.!

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp