Nattesøvnen

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
Hahaha :joyful: Søvn er det ikke noe særlig med her nei. Happy om jeg får et par timer i løpet av natten. :p Bekkenet verker og det føles som om noen setter kniver inn i skambeinet hver gang jeg prøver å bevege meg :bored: Gruer meg til sengetid og gleder meg til morgenen. I dag måtte jeg bare starte dagen 05:30. Bra mannen liker å stå opp tidlig;)

Signerer denne!! Godt det snart er over for denne gang!

Jeg sover egentlig ganske greit. Våkner en del i løpet av natta, hver gang jeg snur meg, og er oppe en gang på do, men sovner greit igjen :)
Samme som meg. Oppe 3-5 ganger ila natta, men sovner fort igjen. Har nok ikke tipp topp søvnkvalitet, men kan sove så lenge jeg vil på morgenen nå så det går fint:)

Når jeg bare får somlet meg i seng om kveldene sover jeg godt og sammenhengende til storebror kommer tassende en gang mellom seks og sju. Skjønner at jeg er veldig heldig med søvnen altså, sover nok rimelig tungt. Savner å kunne ligge på magen da! :)

Fikk sove nesten 5 timer til sammen i natt :-) kjempefornøyd! Sovet ca 4 timer til sammen etter fødselen før det.. Jeg bruker litt tid på å sovne og er jo litt vanskeligere når jeg vil passe på lillegull helst hele tiden x)

Ble vel takket være halsbrann cirka 2 timer søvn sammenlagt i natt.. Denne ble sittende i sofan :(

Samme som meg. Oppe 3-5 ganger ila natta, men sovner fort igjen. Har nok ikke tipp topp søvnkvalitet, men kan sove så lenge jeg vil på morgenen nå så det går fint:)
Godt å ikke ha problemer med å sovne igjen i allefall, da er det greit å våkne noen ganger iløpet av natta kjenner jeg. Og godt å kunne sove utover morgenen, i dag lå jeg leeenge i senga og sto ikke opp før litt før elleve ;) Står vanligvis opp mellom ni og ti da :p

Godt å ikke ha problemer med å sovne igjen i allefall, da er det greit å våkne noen ganger iløpet av natta kjenner jeg. Og godt å kunne sove utover morgenen, i dag lå jeg leeenge i senga og sto ikke opp før litt før elleve ;) Står vanligvis opp mellom ni og ti da :p
Deilig! Det er bare å utnytte sånne øyeblikk, blir plutselig lenge til neste gang :)

Jeg sover egentlig ganske greit. Våkner en del i løpet av natta, hver gang jeg snur meg, og er oppe en gang på do, men sovner greit igjen :)

Samme som deg! Halsbrann har endelig gitt seg *bank i bordet * så sover faktisk ganske godt :-)

Nattesøvn? Hva er det? Her er det sammenhengende søvn maks 2 timer, avbrutt av toalettbesøk, diverse vondter, 3 åringen som er uggen eller gubben som tar for mye plass i senga... Sover best når jeg er alene, så nå må gubben flytte på babyrommet

Sover mye mer og bedre nå som lille gutt er kommet. :)

Overlykkelig over å ha fått mine 6 timer til sammen i natt :-) opp 4 ganger for å stelle og mate, men det var en fornøyelse når hun har vært så snill og stille :-) godt å sove i egen seng igjen, synes barselhotell sengen var alt for varm og myk..

Back
Topp