Nattesøvnen

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kine

Guest
Hvordan går det med søvnen jenter? Både dere med og uten baby;)

Våkner annhver time nesten :( heldig hvis jeg får sovet mer enn 2 timer om gangen. Blir til at jeg må sove noen dupper om dagen

Sover foreløpig mye bedre etter fødsel enn det jeg gjorde de siste månedene før☺

Jeg sover egentlig ganske greit. Våkner en del i løpet av natta, hver gang jeg snur meg, og er oppe en gang på do, men sovner greit igjen :)

Hat glemt hva søvn er jeg...

Sover ikke en eneste natt. Men har fått phenergan med hjem da. Så tar en sånn annenhver kveld ca. Så får jeg ihvertfall sove.

Våkner for å gå på do å tisse, etter det sover jeg ikke noe særlig mer. Skjer vær eneste natt. Uansett om kl er 1 eller 5 på natten.

Tja, sover mer med babyen på utsiden av magen enn på innsiden :p

Sover dårlig, opphakket og sliter med å finne en god sovestilling! Gleder meg til babyn kommer ut, da blir d mer behagelig å ligge og jeg slipper tisse heeeeeele natten!

Sover veldig dårlig.... Klarer heller ikke sove så mye på dagen heller men slapper av mye så det går greit :) max 10 dager igjen så jeg holder ut :p

Sov godt i natt, men er som regel oppe på do 3-5 ganger. Etter at jeg har vært oppe kan jeg bruke lang tid på å sovne igjen.

Hahaha :joyful: Søvn er det ikke noe særlig med her nei. Happy om jeg får et par timer i løpet av natten. :p Bekkenet verker og det føles som om noen setter kniver inn i skambeinet hver gang jeg prøver å bevege meg :bored: Gruer meg til sengetid og gleder meg til morgenen. I dag måtte jeg bare starte dagen 05:30. Bra mannen liker å stå opp tidlig;)

Sover helt OK. Våkner vel 1-2 ganger når jeg snur meg osv, men sovner fort igjen. Våkner mye tidligere enn før men det får bare være så lenge jeg får noen timer sammenhengende søvn :)

Sover godt om natta faktisk :happy:
Våkner av og til for dobesøk eller når jeg snur meg, men ikke så forstyrrende så jeg ikke får sove igjen :p

Back
Topp