Nattesøvnen...

MittAlt

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Januarlykke 2020
Den har vel nesten ikke vært der siden jeg ble gravid. Sliter så med mareritt, og jo lenger jeg blir på vei jo verre er marerittene. Føler meg helt utenfor når jeg våkner. Og aldri blir man uthvilt heller siden det er sånn...:oops: Andre som sliter med dette? Kjipt å ikke få sove en hel natt uten å våkne flere ganger...

om jeg drømmer! her snakker vi 6 forskjellige drømmer gjennom natten som har null og niks mening! føler ikke jeg sover i det hele tatt, bare ligger til lading -_-

Ligger på lading ja,det er ordet. Bare må være veldig dårlig kontakt på laderen min,siden jeg alltid er sliten...

Uff ja. Alle slags merkelige drømmer og mareritt. Men er visst vanligt har jeg hørt, men kjipt uansett.

Bra det er flere av oss ( misforstå meg riktig) og i tillegg at det er vanlig. Men siden de fleste sier at man sover dårligere på slutten av svangerskapet,og hvis dette fortsetter ligger jeg dårlig an altså..

Den har vel nesten ikke vært der siden jeg ble gravid. Sliter så med mareritt, og jo lenger jeg blir på vei jo verre er marerittene. Føler meg helt utenfor når jeg våkner. Og aldri blir man uthvilt heller siden det er sånn...:oops: Andre som sliter med dette? Kjipt å ikke få sove en hel natt uten å våkne flere ganger...
Sliter akkurat med det samme- er så utrolig slitsomt! Og ekkelt :(

Jeg også. Men slet veldig med det fra før. Så har blitt verre, men jeg sover faktisk bedre. (Sikkert fordi jeg er trøttere) :)

Ingen mareritt så langt(x fingrene), men mye våken og gjerne minst 1-2 t 1 gang i løpet av natten.. Husker ikke sist jeg sov en hel natt :-/

Samme her, det pluss at jeg må opp og tisse i tillegg flere ganger om natten...

Jaja. Våknet brått kl 5 i går natt. Våknet at jeg satt på rumpen, most mellom sengen og veggen og satt motsatt vei i forhold til hvordan jeg ligger i sengen.

Det siste jeg husker fra før jeg våknet, var at jeg i drømme var forsinket til noe og måtte skynte meg for å nå det.

Typen våknet av meg og lurte på hva jeg styrte med der nede på gulvet. Haha. Skal jammen ikke være lett og ha livlige drømmer nå nei :-)

Jeg kan våkne på natta å være søkksvett etter å ha hatt mareritt. Drømmer noe hver eneste natt. Pleier vanligvis ikke drømme så mye..

Jeg sliter med at jeg våkner midt på natta og så kan jeg ligge våken 1 time eller mer.. Klarer ikke å sove en HEL natt lenger :( Irriterende! Drømmer ikke så mye rart enda :p

Back
Topp