nattesøvn...

ChrisC

Flørter med forumet
Hvordan er det med nattesøvn hos februarmammaene?
Jeg er litt småbekymra da vesla sover fra ca 23, spiser ca en halv pupp i 6 tiden og sover deretter til 9-10 tiden. Syns overgangen til å spise hver 3-4 time natta gjennom, til å sove 8-10 timer nesten uten mat kom litt fort.. (Jeg klager ikke på at jeg får sovet hele natta, men syns jenta mi spiser litt lite) Ble sånn etter at hun bynte å sove i egen seng. Flere små som sover like mye?

veeel... eg veit ikkje om eg kan svare deg skikkelig... for natt til i går veit eg at eg la han i senga si og at han sovna der... men når eg våkna på morningen så var han i senga med meg:P så eg hadde vel mata han uten at eg hugsa det... [8|] men han pleier å sove i ein ca 3 timar dersom han har ete skikkelig:)

kan nesten stille klokka etter vesla! ho våkner etter 3.5 time og skal ha mat[:D]

Spiser hver 2 time her, ofte 1,5 eller 1 time på siste halvdel av natta [&:]

ORIGINAL: *Fie og Rangen*

Spiser hver 2 time her, ofte 1,5 eller 1 time på siste halvdel av natta [&:]

ikke langt ifra her vi heller...Det hender innimellom at han kan sove 3-4 timer første del av natta, det er deeeiligt [:)]

Tobias tar natta ca kl 23 og da søv han helt til kl 7 om mårran uten å spise om natta. En kveld var han visst veldig trøtt, for da søvna han kl 21.30 og søv t kl 6.30. Han er våken og grinete fra kl 19-23, da skal han spise masse. Så siste måltidet er en flaske med mme kl 22.30, ferdi kl 23. Får ny bleie hvis han har bæsjet også legger han seg å søv.
Han søv godt på dagen også. Må som regel vekke han etter 3-4 tima førr da har e brystspreng.
E pumper meg som regel om kvelden rett før e legg meg, sånn at e får søv nån tima uten å få brystspreng.

sover fra ca 19-24, deretter fra 00.30-05.30, deretter til kl. 07. veldig fornøyd med det, men håper måltidet kl. 05.30 forsvinner snart...

Her er det litt opp og ned - men hun har stort sett en lang lur på ca 5 timer på første del av natta. Problemet er bare at noen ganger tar hun den fra 21.00 - 02.00. Det beste er når hun sovner i 23 tiden og sover til 4.00 - 4.30 (som hun gjorde inatt) [:)] Da får hun mat og sover vidre til ca 8.00.

Back
Topp