Nattesøvn

Maiå

Gift med forumet
Någen andre så isje såve heile netter i strekk??

Eg såve så dårlig drømme mye våkne å går på do å slide me å såva igjen[:'(] huff lenge te neste gang eg får ein heil natt me søvn..

Har faktisk ikke problemer med det ennå (hvis ikke en av ungene er våkne da, heldigvis ikke så ofte lengre *bank i bordet*), men jeg vet jo at det kommer etterhvert. Hadde endel netter som jeg bare ga opp å satte meg en times tid her inne på bv om nettene sist. Og jeg hadde alltid selskap!

Akkurat sånn her også. Er oppe mange ganger og "skvetter" litt på do [:)]. Sovner ofte igjen etter dobesøket, men vokner ofte etter en times tid igjen.

Tungt å stå opp om morgningen[&:].

tror jeg har sovet en hel natt i strekk kun EN gang siden jeg ble gravid.. er oppe på do, ligger og kjenner på sparking, eller vondt noe sted. hehe. tror nok kroppen er igang med å forberede meg på lite nattesøvn..

Jeg sover veldig dårlig... Sover kun på siden, og når jeg skal snu meg så må jeg jo ta med meg den puta som ligger under magen over til andre siden. Også må jeg jo fikse puta som ligger mellom beina. Så det er jo en ren flytteprosess bare å snu seg[&:] Og dette skjer kanskje 6-8 ganger hver natt. Også er det dobesøk 2-3 ganger om natten.
Så det er vel bare å venne seg til de søvnløse nettene... Men om 4 mnd så er jo magen borte og gutten ligger i sin egen seng![:D]

Våkner hver morning kl 0430. Bruker langt tid på å sovne igjen, sovner som regel godt rett før klokka ringer og eg må gjøre meg klar for jobb.

Har ikke sovet en hel natt i strekk på 3 uker nå. Er tvillinggravid så har allerede begynt å bli vanskelig å snu seg i senga... Bruker å ha deler av dyna mellom beina, når jeg snur meg så ender jeg opp med hele ryggen og ene siden uten dyne og da våkner jeg av at jeg er kald. Jeg må minst en gang iløpet av natten på do, i tillegg er jeg veldig tørst på natten. Det er bare rett etter jeg har vært på do at det ikke gjør vondt når jeg snur meg. Høres ut som jeg klager nå? Nei jeg klager egentlig ikke. Jeg er svært takknemlig for at jeg endelig ble gravid og "gleder" meg over forandringene kroppen går gjennom. I tillegg er jeg 100% sykemeldt og kommer til å være det frem til permisjonen starter (pga av tvillinger). Da gjør det ikke noe at jeg ikke sover hele natta.

allti våken om natten. Slår aldri feil. 3 tiden så e eg våken og bruker vel 2-3 timer på å sovne igjen

jeg sover ikke heile natta,står opp maaaange ganga for å gå på do,eller så finne jeg ikke rette stillinga men føler meg egentlig uthvilt når jeg våkner men sovner ganske tidlig med da..

Back
Topp