Nattesøvn...

Malela

Gift med forumet
Hvor mye sover nurkene deres sammenhengende om natten nå? Her er det fremdeles amming hver 3. til 4. time....Og max 2-3 timers søvn i slengen. Håper på å få LITT lengre søvnperioder nå snart...
Er elendig på å sove på dagtid...jeg altså, ikke Adrian...

Ben slokner ofte tidlig kveld og tar en 5-6 timers frem til ca 01. Så er det 2 timer om gangen på natta med 2 timers våkenhet imellom.......[&o]

Uff det er litt kjipt at han tar den lange søvnperioden på kvelden da...
Ser litt sånne tendenser her og, at han gjerne sover en litt lenger periode på kvelden...

Amalie har ett godt sovehjerte, og VET NÅR PÅ DØGNET DET ER NATTEN!

ORIGINAL: Marihøne77

Hvor mye sover nurkene deres sammenhengende om natten nå? Her er det fremdeles amming hver 3. til 4. time....Og max 2-3 timers søvn i slengen. Håper på å få LITT lengre søvnperioder nå snart...

Vi har det på samme måten, pupp hver 3-4 time.
Men mye av våkentiden er pga at lillegutt ligger å presser og har mye vondt i magen sin på natterstid.
Han sover urolig sjøl, og det er forferdelig for oss å ligge å høre at han har så vondt.[:(][:(]

marcus er flink og vet når det er natta, men det er veldig forskjellig fra natt til natt. håper vi får litt mer rutiner etterhvert. han sover for det meste fra rundt 23 til 5 og så til 8. men noen netter innimellom er det opp oftere og spise.

Odin og Linn sovner alt mellom 2100 og 2300, og da sover de hele natta. tror vi har vært utrolig heldig der altså[:D]

Her sovner Sondre mlm 21 og 22 og sover hele natten[:D] Får da pupp en gang og sovner igjen.

Kan ikke klage..

ORIGINAL: Marihøne77

Har det sånn som deg....av og til er vi våkne hver 2. time.....slitsomt![&:]
 Men det går nok over etter hvert som nurkene blir større[:)] (liker å tro det i alle fall[8D])

Sebastian sover fra halv ti til klokken 5 nå..synses det er deilig..gleder meg til han sober litt tidligere å våkner litt seinere[;)] men han sovner selv i sprinkelsengen å er så flink gutt atte...viktig med gode søvn vaner fra starten av

mariell sover 12-14 timer i slengen om natta.... snille jenta t mamman sin[:D][:D]

Natt til i dag sov Noah 6 timer i strekk ...jippiiiii!
Ny rekord!
Også på 2 mnd dagen sin[:D]

Legger Alexander klokka 22 hver kveld, og da sover han til rundt 6. Da spiser han og sover 2-3 timer til.
Begynner å bli veldig rutine på det nå. [:D]

første økta er det ca 6 timer..

nå sover de jammen meg fra 2000-2100 og heele natta, våkner aldri før 0600 og da er det fordi de våkner av sambo, men ikke uvanlig de sover til 0800 heller[8|][8|] er vel ikke for lenge? de legger jo godt på seg og er blide og fornøyde. så har vi annenhver dag hvor de er våkne hele dagen eller ligger og sløver. idag har de sløva stort sett hele dagen. men igår var det baluba hele dagen

her har hun sovet fra 21 ca til 04-.05 første økta,ganske lenge nå,men nå di to siste har hun sovet helt til 07.30 før hun får mat å sovner en times tid igjen[:D]håper det forsetter slikt[:)]

altså iallefall 6-7 timer i strekk[;)]

ORIGINAL: squat

nå sover de jammen meg fra 2000-2100 og heele natta, våkner aldri før 0600 og da er det fordi de våkner av sambo, men ikke uvanlig de sover til 0800 heller[8|][8|] er vel ikke for lenge? de legger jo godt på seg og er blide og fornøyde. så har vi annenhver dag hvor de er våkne hele dagen eller ligger og sløver. idag har de sløva stort sett hele dagen. men igår var det baluba hele dagen

så lenge di legger på seg å er fornøyde.....heldig dere da som slipper dobbel skriking om natten.kan tenke meg du trenger den søvnen for å fungere med to små rollinger hele dagen[:)]

Her har han heldigvis begynt å sove litt lengre økter på natten i det siste, kan sove hvertfall 4-5-6 timer i strekk, så amme og så sovner han igjen et par timer. Deilig!

Michael Matteo sover fra kl.22.00 til kl.06.00 nesten hver natt. Og da får han pupp i seks tiden og etter det så sover han til ca. 9 eller 10. Kjempe snill!

Emma sin rekord er 6 timer, men det går stort sett i 4-5 timer i slengen. ..og etter den sövnen, går det i 2-3 timers-ökter[&:]

Back
Topp