nattesøvn

Babyfabrikken A/S

Elsker forumet
hvordan er rytmen til deres kjære små?
her sovner vi rundt kl 01 og sover til rundt 3-4 for så å våkne igjen rundt 0630-7- tiden. gjesp. det er overhodet ikke noe å klage over, men siden jeg ikke er en morgenfugl,blir det litt vanskelig å stå opp så tidlig. i 7 tiden er det morgenstell med bleieskift og kos og sef mating som varer helt til nå...merk:1340. prøver å få til en kjapp dusj og frokost,men da er hun ekstra var og våkner og skal ha mat igjen.....
vurderer å tvinge meg selv opp kl 7 for å komme dagen i møte å få gjort noe annet enn å ligge i sengen å amme. flere som har det slik?
hun er en drømmebaby og j klager ikke, men synes det er litt stress å ikke komme meg ut før langt utpå ettermiddagen...en ordentlig brelebaby har jeg fått[:D]

vi legger oss mellom 2230, og 0030 ca..og da sover han til et sted mellom 0330 og 0430..-da er det ca en times foring (+-) også sover vi til 7-8, ny foring, og så sover vi til mellom 10 og 12..

Jeg har funnet ut at jeg sover helst lenge om morgenen, hvertfall til jeg er mer i rute med å være våken om natta..
Jeg er absolutt ikke vant til å være våken om natta, så må venne meg til det først...

De første nettene var tøffe her, men de to siste har vært rene drømmen. Natt til i går sovnet hun ca midnatt, og våknet først når klokka var 06.30. Ammet og så sov vi til 10.00. I går sovnet hun ved siden av meg sånn mellom elleve og halv tolv, jeg sovnet visst også [:)] Flyttet henne til sin egen seng halv ett, og da sov hun til nærmere syv i dag morges. Ammet i senga og så sov hun til halv elleve. Jeg er i hvert fall uthvilt [:D]

Men så holder hun det gående med å være urolig og sutrete hele kvelden da... Men heller det enn å være våken hele natta [:D]

Vi legger oss rundt kl 23, mat kl 01.00, så igjen kl 0300, etter det har det ikke vært noe søvn pga luftplager[&:] sånn har det vært i 3 døgn.
Men i natt så har det vært mye bedre. Mating kl 01.00 så kl 0230, og igjen kl 0400 og 0600. Mye spising her ja og lite søvn på mor. Alt går..
Hadde jeg vært lur så hadde jeg lagt meg når Kian sover på dagen, men det er så godt å ha litt tid for seg selv.

Her har vi det luxus[:D]
Legger han mellom kl.11.30 og 12.30 å da sover han til kl. 06.00-07.00 å skal ha mat så sover han til 10.00.11.00 å da er det morgenstell å våken noen timer før neste sovetid[:D]

I dag sov han fra kl.12.30 til 07.30....hærligt når det er helg[:D][:D][:D][:D][:D]

Back
Topp