Nattesøvn

Trøndermamma

Betatt av forumet
Sensommerbarna 2016
Hvor mange ganger er barna deres våken om natta? Lilleprinsen her våkner en gang hver natt for å få mat, veldig behagelig hittil iallefall :) Han er 9 dager i dag.. Spennende å se hvordan natten blir i natt :)

Mat ca 22:30/23:00 (da legger jeg meg, varierende hvor mye hun har sovet før det), mat ca 03:00 og ca 07:30. Og soving i mellom heldigvis. Jeg og babyen ligger i dobbeltseng på gjester. Min er 10 dager, så litt tidlig å konkludere med at nettene forblir sånn fremover :-)

Her vil han ha pupp ca. hver andre time, er jeg heldig kan han finne på å sove 3 timer en gang i løpet av natten. Så d vil jo si i underkant av 2 timer søvn i slengen (stort sett)...Zzz. Lille er snart 4 uker.

Last edited:
Har ikke telling! I natt var vi våken fra 01 til 05 uten søvn. Har vært noen slike netter og noen med mat bare tre ganger og søvn i mellom. Ingen systematikk på sakene enda. Er 18 dager:)

Lillesnuppa er 7 uker og får mat en gang om natta. Hun har sovet hele natta siden hun ble født, har ikke vært våken en eneste natt enda, så bank i bordet! :)

Snuppa er 4 uker imorgen. Får mat ca 23/24, og da sover hun til ca 6, da er det skift og mat, så sover vi en intervall til, til ca 10/11 :) vi vekker ikke på natta for mat

Legger meg alltid ved siste mating før natten, den kan variere på tidspunkt ( Alt fra kl 21-00) Men da sover vi ca 4-5 timer etter det. Sover litt til etter det før vi tar fatt på dagen ved neste amming, hvis det ikke er veldig tidlig - da sover vi enda en etappe. Tar alt i hennes tempo.
Men skiller mellom dag og natt. Har lite lys og snakket minimalt med henne om natten.

Back
Topp