Nattesøvn

Ninoscka80

Flørter med forumet
Jeg prøver å finne ut hvor mange ganger jeg ammer om natta, men klarer det ikke. Enten sover jeg så tungt at jeg ikke husker, ellers så er jeg så trøtt at jeg glemmer.
Vi samsover, så jeg slenger tydeligvis bare fram puppen når hun vil ha, hehe.
Noen smarte tips til hvordan jeg kan finne det ut?

Heter vel amme logg. Syns den virker veldig ok. Bare jeg husker å klikke på den om natta da

Jepp, jeg bruker Ammelogg på Android. Enkelt og genialt, slipper å holde styr på tider, sider, flasker osv selv.

Jeg bruker en som heter Ammapp. Veldig kjekt å holde styr på når man ammet sist, hvor lenge og hvilken pupp. Kan også legge inn flaskemåltid:)

Apropos apper; jeg registrerer så å si alt i Baby Daybook (baby care log er en lignende for Apple). Genialt når en skal prøve å få til noenlunde rutiner, får litt mer oversikt og kontroll :)

Kanskje litt stress med slik reg på app. Hva med å bare bruke en notat app og skrive ned en strek eller en prikk for hver gang.

Kanskje litt stress med slik reg på app. Hva med å bare bruke en notat app og skrive ned en strek eller en prikk for hver gang.
Det fungerer også - for min del er jeg blitt så vant til den at det ville blitt uoversiktlig dessin jeg endret nå :P

Back
Topp