Nattesøvn...

Muligspire

Forelsket i forumet
Ja som teksten over sier så søker jeg altså råd angående dette... Vår snuppe på litt over 6mnd har begynt å sove veldig lett. Tror nesten hun våkner hver time på sitt verste, gir da smokk eller pupp. Før våknet hun 01,04 og 07 for mat. Jeg ammer enda like mye som før både dag og natt, men hun får grøt morgen og kveld etterfulgt av fruktmos samt grønnsaksmos på ettermiddagen. Jeg koser meg ikke med amming på natt lengre, synes bare det er et slit. Har prøvd noen ganger å gi MME på kvelden men hun vil ikke ha det... Noen tips for bedre og lengre nattesøvn for oss alle??
 
Har ikke egentlig tips, men har vært sånn i perioder her også, men det har gått over igjen. Hvor lenge har det vært sånn?
 
Vi har også samme problem, og det har vært sånn i nesten to mnd. Her sammenfalt det med tenner og at hun hadde raske framskritt motorisk. Nå har vi kjøpt en sovepose i dun (dungo.no) som vi knepper på henne. Hun har brukt den tre dager nå, og har sovet bedre enn på lenge. Men jeg ammer fremdeles to-tre ganger per natt i tillegg til en gang før jeg legger meg selv.

Men nå har vi sluppet å roe en skrikende baby hver halvtime fra hun legges til vi legger oss. Håper det varer!
 
Vi strevde også med nattesøvn.løsningen ble eget rom.nå sover alle bedre.selv om det var fælt å ikke ha mini ved siden av meg
Har vært inne på tanken om å flytte henne.. Men må klare å løfte henne over i egen seng igjen etter amming først for å venne oss til det :) Er så altfor trøtt :-( Deretter blir det eget rom. Vemodig og bra samtidig ♡
 
Soves ikke.. Hverken dag eller natt.. Ungen har kanskje en dupp på max 2 timer ila dagen.. Ellers smådupper hun igjennom natten.. Sove en time våken en time osv.. Ingen tenner i sikte.. Dog litt fremskritt motorisk.. Men dette er til å bli sprø av! Hun he mye eksem og sikkert kløe da.. Smører og bader i olje.. Er nok heller ikke sult for veldig fornøyd når hun får stå opp og bare ligge på gulvet.. Ennå ikke kommet opp i en hel porsjon grøt
 
Soves ikke.. Hverken dag eller natt.. Ungen har kanskje en dupp på max 2 timer ila dagen.. Ellers smådupper hun igjennom natten.. Sove en time våken en time osv.. Ingen tenner i sikte.. Dog litt fremskritt motorisk.. Men dette er til å bli sprø av! Hun he mye eksem og sikkert kløe da.. Smører og bader i olje.. Er nok heller ikke sult for veldig fornøyd når hun får stå opp og bare ligge på gulvet.. Ennå ikke kommet opp i en hel porsjon grøt
Skjønner godt at det er til å bli gal av, når jeg synes dette er veldig kjett.. Lykke til, håper det blir bedre snart :) Her smøres det med Dentinox på de skarpe tannstubbene som stikker opp :-O
 
Back
Topp