Nattesøvn

Trylletrollet

Elsker forumet
Aprilbarna`15
I natt har vi hatt vår første natt hjemme, og jeg må innrømme at jeg nesten ikke har sovet. Ligger bare å lytter etter lyder. Håper jeg klarer å slappe av og sove når babyen sover gjennom natta. Jeg er så redd jeg ikke skal våkne!

Skriker babyene deres når de våkner på natta og klarer likevel å roe seg når de får pupp? Her blir han veldig urolig hvis han er veldig sulten, så deg er vel kanskje derfor jeg ligger våken å venter - så vi kan begynne matingen før han blir helt desperat.

Hvilke tegn våkner dere til når de små våkner om natta?

Sover en halv meter over madrassen jeg også ;) det går seg til etterhvert. Vår grynter når han våkner, og da våkner jeg og gir han mat :) roer seg fint etter mat om natten.

Her smattes det og knirkes, ved mat tid. Jeg sover vanligvis igjennom storm og det som er, men litt smatting, det våkner jeg av. Rart hva kroppen stilles inn på,

Her også er det grynting og smatting når han våkner for mat. Stort sett går det greit å få han til å spise men noen ganger når han er litt ekstra ivrig kan det ta litt tid. Roer seg når han får mat :-) Han sover ved siden av meg i sengen og jeg våkner av den minste lyd. Du får nok sove litt bedre etterhvert :-)

Våkner stort sett av små lyder fra han.. roer seg fint ved puppen, men litt urolig etterpå og de siste nettene har jeg ikke fått ham til å sove i egen seng etter amming i 4 tida

Han sover rett ved siden av meg, og jeg våkner av at han ligger og vrir seg og sutrer mens han prøver å spise opp hendene sine. ;) Så ingen problem å våkne her. Han sovner rett etterpå.

Våkner også av smattingen :)

Her samsovet vi. Våkner av grynting, smatting og kaving, så får hun pupp og begge to sovner fint etterpå. Kjenner jeg er heldig!

Jeg har aldri hatt problemer med å våkne, når du blir Kjent med babylydene så vil du våkne av de rette:)

I natt har vi hatt vår første natt hjemme, og jeg må innrømme at jeg nesten ikke har sovet. Ligger bare å lytter etter lyder. Håper jeg klarer å slappe av og sove når babyen sover gjennom natta. Jeg er så redd jeg ikke skal våkne!

Skriker babyene deres når de våkner på natta og klarer likevel å roe seg når de får pupp? Her blir han veldig urolig hvis han er veldig sulten, så deg er vel kanskje derfor jeg ligger våken å venter - så vi kan begynne matingen før han blir helt desperat.

Hvilke tegn våkner dere til når de små våkner om natta?
Jeg sov helt elendig de første par nettene hjemme. Våknet av hver minste knirk, og sov nesten ingenting. Det har blitt mye bedre nå. Hun er 3 uker i dag og nå våkner jeg av at hun romsterer og blir urolig og lager litt sutre lyder. Så får jeg ammet henne før hun begynner å hyle.

Back
Topp