Nattesøvn..

Wonderella

Gift med forumet
Sensommerbarna 2016
Hvordan er det med dere jenter? Får dere noe søvn? Her er det umulige hofter, halsbrann, toalettbesøk og nå mat (!!!) I løpet av natten. Hvordan skal man finne energi til fødsel lurer jeg på .

Har sovet veldig dårlig i natt Har plutselig begynt å få så vondt i ryggen når jeg ligger - litt sånn som man kan få om man har ligget for lenge, selv om dette ikke er tilfelle nå :P

Men virker som jeg brygger på en liten forkjølelse eller influensa eller noe sånt, så det kan nok kanskje være årsaken til muskelvondten i ryggen. Ellers er jeg nå oppe ca 2 ganger på do - også har jeg begynt å bli så himla våken når jeg først våkner.. sliter med å sovne igjen. Tenker jo at dette i utgangspunktet er positivt til når den lille kommer (at man ikke er i koma når man våkner på natten liksom), men utrolig irriterende nå :P

Halsbrann har jeg og endel av, men hjalp veldig med Gaviscon fra apoteket :)

I natt sov jeg fra 23:52 til 7:11 og var bare våken en gang (ca 18 min)! Så godt har jeg ikke sovet på flere måneder tror jeg.

Har sovet elendig i flere mnd.. Så gått som null søvn flere netter! Både bekken vondt, og til tider hasbrann.. MEn i natt har jeg endelig sovet noelunne! :) kan ha sammenhenge med at jeg er syk... Bare håper d fortsetter slik når jeg blir frisk igjen også!!! :P

Sover greit, men når jeg våkner for å gå på do sliter jeg veldig med å sovne igjen. Siden jeg er oppe for å tisse 2-3 ganger hver natt blir det lite sammenhengende søvn..

har hatt veldig problemer med søvnen de siste ukene ja. Men kan se ut som om det er noe de fleste sliter med mot slutten :meh:
Trøster meg med at det bare er noen uker igjen til lillegutt er ute, og at jeg da i det minste kan sove uten alle putene og do-turene. Kanskje jeg til og med er så heldig å kan sove på magen igjen :P

Sover forholdsvis greit på gjesterommet. Bedre seng enn vår kjenner jeg nå. Må ha litt pute under hofta og sånn, men jeg klarer å sovne igjen der, og sove lenge ;)

Sover utrolig dårlig, Har gjort det en stund, men blir bare værre. I natt har jeg kanskje sovet 2-3 timer i alt.. Nå ser jeg frem til å få ut lillegutt snart :) :)

Veldig opp og ned...! Inatt bare en tisse pause!! Luksus! Plaget med kynnere men det har roet seg siste dagene.

Sover også dårlig. jeg er ikke plaget med dobesøk eller smerter, men jeg drømmer så mye rart. Våkner ca en gang i timen. Føler meg aldri skikkelig uthvilt :(

Halsbrann og sure oppstøt er værst.. Ellers så får jeg vondt i hofter eller rygg om jeg ligger mer enn 1 time i en stilling eller føttene dovner bort..

Sov godt i natt, men sovnet ikke igjen etter at mannen og storesøster dro i morgest. Så jeg har hatt to eller tre runder med dupp på sofaen i løpet av dagen :p

Jeg har mer problem med og sovne. Så ligger til langt på natt. Og når gullet mitt reiser med pappaen om morningen kommer si og sier hadet, og da tar det også tid før jeg sovner igjen :-(

Back
Topp