nattesøvn

Godemine

Gift med forumet
Junibarna 2015
Etter vi kome hjem fra sykehuset på fredag så har jenta vår "snudd litt på døgnet" .. har fått minimalt med søvn de første nettene hjemme, da hun rett og slett ikke vil roe seg [8|]
MEN, i går var hun plutselig mye mer våken enn hun har vært de andre dagene (sov få timer) og i natt har hun faktisk sovet - har våknet ofte for mat, men har da blitt noen timer søvn .. Så deilig !! [;)]

Var det slik i begynnelsen med dere? Håper så at det er på god tur, og at hun (og vi!) skal få sove litt på nettene, men det er vel kanskje best å ikke ta gleden alt for på forskudd [;)]

Her er det opp og ned synes jeg. Noen netter er han gjerne masse våken og ikke vil sove, men for det meste våkner han bare når han skal ha mat og sovner igjen. Noen ganger er det også ofte og andre ganger  bare en gang i løpet av natten.

Er veldig forskjellig her og. I forigårs natt våkna ho bare ei gang kl 04 for å få pupp, mens i natt styra ho fælt  og var våken kl 2, 4 og kl 7. Det går seg nok til etter kvart vil eg tru.

ORIGINAL: metteliten

Her er det opp og ned synes jeg. Noen netter er han gjerne masse våken og ikke vil sove, men for det meste våkner han bare når han skal ha mat og sovner igjen. Noen ganger er det også ofte og andre ganger  bare en gang i løpet av natten.

Akkurat sånn er det her også. gjerne annenhver natt.

ORIGINAL: Trine82

her og annenhver natt hehe, merkelige greier

Her også he he!

prøver å få henne til å sove mest på dagen ogå være mere våken på kvelden, da blir det kanskje mer søvn på natten[;)][;)]

Her er det også annenhver natt gjerne. Rare greier! Jeg forstår meg ikke alltid på de tidene!

Det har vært litt opp og ned her også . Han har de siste dagene begynt å være våken i 3 timer i et strekk fra 09:00 stellet og fra 15:00 stellet .
I går sovnet han 00:30 og vaknet 06:00 ,det syns vi var deilig [:)]

Back
Topp