nattesøvn

Heldig mamma til snart 2

Gift med forumet
Oktoberskatter 2014
flere som sliter med urolig nattesøvn allerede (!) ?
 
Last edited:
Absolutt! :) Går som en jojo rundt og rundt i senga en god stund før jeg sovner! Er det rart å tro man knuser babyen allerede når man bare er 4+0?? :p haha.
 
Jepp! Våkner ofte gjennom natta nå, noe jeg ikke gjorde før
 
Jeg og! Men dette har pågått i nesten to uker. Våkner mellom 3 og 5 hver natt, og klarer ikke sove noe særlig etter det.

Samtidig sovner jeg på sofaen hver ettermiddag da, men er like trøtt igjen når kvelden kommer, så sovner utrolig lett om dagen selv om jeg våkner lett også.
 
Da er det ikke meg det er noe galt med, jeg våkner 2.3,4,5 osv, lys våken og får ikke sove igjen før 1 time etterpå. Dette oppstod første gang natt til torsdag (da jeg fikk første positive test). Trøtt som en dupp på dagen.
 
Samme her, våkner gjennom hele natta og synes det er ubehagelig å ligge, dyna er ubehagelig og ja..hehe, generelt ubehag egentlig:p
 
Våkner litt tidligere enn normalt, og har våknet en gang midt på natta til nå (er bare 4+2). Husker jeg hadde det litt slik i mine forrige svangerskap også, så tror det er ganske vanlig :)
 
Samme her! Føler meg stresset og urolig om nettene. Men så tar jeg test hver morgen og, for jeg venter spent på hcgstigning. Så er nok ekstra stresset for den.
 
Ja jeg som sover så godt sliter med å sove nå. Våkner mye. Og tidlig.

-Taster fra appen-
 
Lys våken klokka 6 på en søndag..! Jeg er B-menneske så det holder til vanlig
 
Fra ej tok fyrste test 30jan. og den va positiv (5+0 i dag) he ej slete me å sove heile natta! :/ men he funne ut at vis ej drikke et glass melk når ej vokna so sovna ej lettare etterpå :) men mulig ej ikkje fe sove no for ej skal heim til familia mi og fortellr at dei skal bli besteforeldre og tante/onkel :D gler mej sann ♡
 
Var i bursdag i går, gjespa og gjespa.... Helt skutt, la meg i 01.30 tiden og sov helt til nå. Sovet hele natta.
 
Hørtes godt ut:) Har ei snuppe her som våkner ca 5 hver dag, seeeenest 6, så vil gjerne sove godt frem til da!:p Får vel snart henge meg på ordtaket "sove kan man gjøre når man blir gammel"
 
Har ikke sovet noe godt i natt heller :( Brukte lang tid på å sovne og har drømt masse, rare drømmer i hele natt - om både aborter, gisseltaking og husvask :laughing002 Å våkna kl 6 lys våken. Fikk i midlertidig tid til å lage en god frokost til kjæresten med nystekte rundstykker og egg, som jeg selv ikke orka noe av. Ble appelsinjuice og yoghurt.
Gravid sa du?! :laughing014
 
Sov veeeeldig godt de timene jeg sov ;) mannen har bursdag i dag, så 4 åringen vår var veldig klar på at hun å mamma måtte opp å lage frokost ... Hadde IKKE lyst å stå opp så drøyde Ca 1 time som resulterte i sur datter å små irritert mann ;)

Men gikk bra tilslutt :) han fikk frokost , fant gaven sin og fikk bursdagssang :)
 
Har veldig mye drømmer og mareritt for tida! Og jeg husker de til punkt og prikke når jeg våkner.
En ting som er positivt er at jeg faktisk ikke er sånn stuptrøtt om morran lenger, selv om jeg har fått litt lite søvn.
Har en veeeldig morgenspretten sønn, som er oppe fra kl.0530 og som regel må jeg legge meg på sofaen og slumre litt. Men det må jeg faktisk ikke nå. :D
 
De siste to nettene har jeg bråvåkna på natta skremt og tenkt "NEI!" fordi jeg kjenner noe murringer. Skjønner det er normalt at det strekker seg osv men blir visst bekymra at det er negativt om natta :p
 
Back
Topp