Nattesøvn

Man ser selv på ungen om det er en som kan bli vekket eller om det er en som klikker av det :P her har det ikke gjort noe å vekke, men jeg ville heller prøvd å holde hun litt mer våken tidligere på kvelden.. har hatt samme "problem" som deg ;) men ser ut til at det blir bedre nå:))

Syns hun er våken så og si hele kvelden jeg :p haha. Men kan prøve å ta henne opp før, har prøvd det tidligere, men hun faller tilbake til samme rytmen uansett. Kanskje hun er ei nattugle :D

Syns hun er våken så og si hele kvelden jeg :p haha. Men kan prøve å ta henne opp før, har prøvd det tidligere, men hun faller tilbake til samme rytmen uansett. Kanskje hun er ei nattugle :D

Haha ja det er ikke så lett å redigere på rytmen enda.. det kommer seg automatisk.. her hjalp det at han gikk fra 7-8 måltider til 6 :) for da droppa han den siste flaska som var rundt halv 1 på natta :D (jeg ammer ikke foresten)

Vi begynner legge rutinene kl 20, mat, bading/ vask og pysj.
Ligger litt på senga vår og pludrer og koser seg mens jeg gjør klar senga hennes, litt kos på armen til pling plongen og da tar det maks 5 minutter så sover hun, sover da til 8...mater ikke på natta lenger for ser ikke ut til at hun har noe behov for der. Følger vekst og vekt kurven som hun skal =)

Vekker dere ungene deres på mornongen? Har lest man ikke skal det, men det står jo så mye rart :p Men tror vi må begynne med det for hun har snudd døgnet :/

Vi må som oftest opp å kjøre storebror i bhg, og da må han stå opp sammen med oss. Det tar kanskje 1-2 timer av nattesøvnen hans, men han sovner fort i bilstolen og tar det igjen der. Han har begynt å sove en halvtimes tid i bilstolen selv etter vi har kommet hjem igjen :P

Back
Topp