Nattesøvn

SyDilla

Flørter med forumet
Hei!

Jeg har lenge våknet noen ganger om natta fordi jeg må på do og slikt, men har alltid sovnet igjen etterpå. Men nå de siste dagene våkner jeg ofte og får ikke sove igjen :( I natt feks våknet jeg etter bare ca 1,5 time etter jeg sovnet for kvelden og var så våken i over to timer. Jeg er grusomt varm for tiden, føler meg mye varmere nå enn tidligere i graviditeten. Jeg hater å være våken om natta, vet ikke om jeg bare skal stå opp eller hva jeg skal gjøre (utenom å drikke masse vann og fly på do :P). Og plager jo mannen når jeg ligger og vrir meg etter en slags ok stilling å ligge i. Åssen er det med dere? Er det sånn jeg må regne med at det er fremover? Leste i svangerskapsboka at nattesøvnen endrer seg nå framover, men til å ikke få sove? Er forresten i uke 33+4 idag, lenge igjen til det faktisk er en grunn til å være våken om natta synes nå jeg :-P

Hei!

Jeg har lenge våknet noen ganger om natta fordi jeg må på do og slikt, men har alltid sovnet igjen etterpå. Men nå de siste dagene våkner jeg ofte og får ikke sove igjen :( I natt feks våknet jeg etter bare ca 1,5 time etter jeg sovnet for kvelden og var så våken i over to timer. Jeg er grusomt varm for tiden, føler meg mye varmere nå enn tidligere i graviditeten. Jeg hater å være våken om natta, vet ikke om jeg bare skal stå opp eller hva jeg skal gjøre (utenom å drikke masse vann og fly på do :P). Og plager jo mannen når jeg ligger og vrir meg etter en slags ok stilling å ligge i. Åssen er det med dere? Er det sånn jeg må regne med at det er fremover? Leste i svangerskapsboka at nattesøvnen endrer seg nå framover, men til å ikke få sove? Er forresten i uke 33+4 idag, lenge igjen til det faktisk er en grunn til å være våken om natta synes nå jeg :-P

Uff det hørtes slitsomt ut. En sover ho lettere i slutten av sv.skapet fordi kroppen forbereder seg til tiden etter fødsel når du skal våkne sv og være våken med babyen. Jeg og våkner mye men jeg får sove igjen. Håper det gir seg og at du får sove igjen i natt. Har det holdt på lenge?

:confused: Har det samme som deg.
våknet kl. 3 og fikk ikke sove først. Etter noen timer har jeg sovnet og drømte masse rart. Hadde ei jenta i mine armer som var 3 måneder og sånt men jeg kunne ikke når og hvordan har jeg født henne. Hun var først veldig frisk barn så så jeg at hun er ikke helt frisk. Snakk om mareritt.
etter det våknet jeg hvert time og sovnet jeg igjen.pluss varmen og sletting.
tøffe tider :disgust

Eg å slit med å sove... Varm og snur meg masse. Men føler magen er så tung å snu på ;) mannen våkner av meg når eg snur meg, for eg stønne visst så mye!!!!

Uff det hørtes slitsomt ut. En sover ho lettere i slutten av sv.skapet fordi kroppen forbereder seg til tiden etter fødsel når du skal våkne sv og være våken med babyen. Jeg og våkner mye men jeg får sove igjen. Håper det gir seg og at du får sove igjen i natt. Har det holdt på lenge?

Jeg har også lenge våknet om natta, men alltid fått sove igjen. Er vel de fire siste nettene jeg ikke har fått sove igjen før etter noen timer. Håper virkelig ikke det er en rutine som har kommet for å bli :P

:confused: Har det samme som deg.
våknet kl. 3 og fikk ikke sove først. Etter noen timer har jeg sovnet og drømte masse rart. Hadde ei jenta i mine armer som var 3 måneder og sånt men jeg kunne ikke når og hvordan har jeg født henne. Hun var først veldig frisk barn så så jeg at hun er ikke helt frisk. Snakk om mareritt.
etter det våknet jeg hvert time og sovnet jeg igjen.pluss varmen og sletting.
tøffe tider :disgust

Huff, ja. Det er slitsomt, liker ikke å være våken om natta. I natt var frøkna i magen også våken gitt, skikkelig aktiv hele tiden mens jeg var våken. Drømmer gjør forresten jeg og, masse rare greier hele tiden.

Eg å slit med å sove... Varm og snur meg masse. Men føler magen er så tung å snu på ;) mannen våkner av meg når eg snur meg, for eg stønne visst så mye!!!!

Haha, mannen min klager på at jeg nesten spretter han ut av senga når jeg snur meg.. Man trenger jo litt fart for å komme rundt.. :-P

Jeg har det sånn periodevis, våkner etter et par timer, og ligger våken i timesvis etterpå, jegblir i senga, legger kabal på ipaden, og vips, så er jeg klar til å sove igjen :) er slitsomtnår det står på. Nå har jeg det med å våkne i 6 tiden, og bare ligge å vri meg, vil ikke opp så tidlig :)

Hei!

Har det AKKURAT som deg! Husker det og godt fra de andre også, ikke snakk om å sove seg frampå her. Vi blir i det minste vant med det nattevåket som kommer nå da.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Selv om jeg ikke unner noen å ikke få sove om natta så er det godt å høre at det ikke bare er meg. Hva gjør dere,sover litt om dagen? Jeg er litt redd for at det skal gjøre "vondt værre",men jeg vet ikke. Når de små kommer anbefaler de jo at vi benytter mulighetene til å sove...

Termin 02.09.13 <3

Sover ikke på dagen, er redd for å ødelegge nattesøvn enda mer... :-P
Men er godt å legge seg og hvile.... :)
sliter selv med søvn, gjorde det i 1.trimester også...:-/ nå er det tatt seg opp igjenn... Utrolig tungt om dagene... Føler jeg går på tomgang...!

Back
Topp