SyDilla
Flørter med forumet
Hei!
Jeg har lenge våknet noen ganger om natta fordi jeg må på do og slikt, men har alltid sovnet igjen etterpå. Men nå de siste dagene våkner jeg ofte og får ikke sove igjen
I natt feks våknet jeg etter bare ca 1,5 time etter jeg sovnet for kvelden og var så våken i over to timer. Jeg er grusomt varm for tiden, føler meg mye varmere nå enn tidligere i graviditeten. Jeg hater å være våken om natta, vet ikke om jeg bare skal stå opp eller hva jeg skal gjøre (utenom å drikke masse vann og fly på do
). Og plager jo mannen når jeg ligger og vrir meg etter en slags ok stilling å ligge i. Åssen er det med dere? Er det sånn jeg må regne med at det er fremover? Leste i svangerskapsboka at nattesøvnen endrer seg nå framover, men til å ikke få sove? Er forresten i uke 33+4 idag, lenge igjen til det faktisk er en grunn til å være våken om natta synes nå jeg 
Jeg har lenge våknet noen ganger om natta fordi jeg må på do og slikt, men har alltid sovnet igjen etterpå. Men nå de siste dagene våkner jeg ofte og får ikke sove igjen