Nattesøvn ....

Juni86

Glad i forumet
Hva er det liksom??? Det er tredje natta jeg ikke får sove:( jeg blir sprø....
Vondt i ryggen og kvalm:( jeg vil bare sove litt eller ha en natt hvor jeg kan legge me tidlig og sove ordentlig ut...

Også syns jeg tida går såååååå langsomt :(

Blir vel bedre men nååå vil jeg bare at det skal bli mars april så deg ikke er så lenge igjen å vente :)

Jeg sover men drømmer masse så er helt utslitt om morran!!! Føler meg aldri utvilt... Føler med deg, vennen! :devil14

Hei.
Sniker litt fra maiforumet. Har termin 29., så kan jo fort bli juni i stede.
Jeg har hatt søvntrøbbel en stund sjøl. Sovner, men våkner gjerne etter 3-4 timer og da er jeg lys våken :p
Noen ganger er det umulig å sovne igjen, så da blir jeg natterangler el.våken fra 4ish.
Synes det verste er at jeg blir liggende aleine med masse tanker som dessverre ikke er bare positive.
Vet ikke om noe kan gjøres med det, men håper det finnes no gode råd et sted :)

Jeg sliter å med å sove om natta.. MEN jeg kan ikke sette fingeren på noe "problem"... ikke kvalm eller vondt eller noe sånt... sliter bare med å sove til trods for at jeg er trøtt nok når jeg legger meg... på morran derimot.. når jeg må stå opp.. SÅ kunne jeg sovet og sovet...

Sover greit, men har en treåring som kommer oppi vår seng om natta og han holder oss våkne.. Så nå har vi faktisk begynt ned annenhver natt på gjesterommet for en liten periode!

Hva er det for noe spør jeg :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Sove kan man gjøre når man dør har jeg hørt.. Sover lite og dårlig jeg og.. Våkner og må på do, våkner av jentungen, av bekkenet og av kvalmen. :p

Har det samme problemet..kan egentlig ikke sette finger på hvorfor jeg sover så dårlig, bortsett fra at jeg drømmer MASSE, men elles er det bare at jeg våkner mange ganger for natta, og sliter me å sove igjen...kjempe irriterende, og håper virkelig det kommer seg. Aldri hatt problemer med det før :-/

Jeg sliter skikkelig med å sove.. I starten sov jeg både hele natta og på dagtid. Men nå får jeg nesten ikke til å sove om natta lenger. Utrolig irriterende. Hele dagen blir jo ødelagt når man ikke får en god nattesøv, bare noen timer hadde hjelpa på, men neeiiida :P

Siden der er mange som sliter med nattesøvnen er det vel kanskje vanlig under en graviditet..men trodde egentlig ikke det kom før på slutten når magen er i veien hele tiden :-p
de første 3 mnd gjør man ikke ant en å sove, og den neste tre får man ikke sove..har brukt opp all søvnen de tre første :-p

Siden der er mange som sliter med nattesøvnen er det vel kanskje vanlig under en graviditet..men trodde egentlig ikke det kom før på slutten når magen er i veien hele tiden :p
de første 3 mnd gjør man ikke ant en å sove, og den neste tre får man ikke sove..har brukt opp all søvnen de tre første :p

Ja det kan nesten virke sånn:p Heh. Bare at jeg sov kun de to første mnd, da sov jeg sikkert for de to neste mnd. For nå er søvn umulig. :P

Back
Topp