Nattesøvn

bergfrue

Forumet er livet
VIP
Hvor mange timer søvn om natten får de små (fra de legger seg til de står opp - usammenhengende hvis de har mange oppvåkninger)

11-12 timar. Og no i tanntider er det mange oppvåkningar og styr. Ellers er det ca 2-3 gonger[:)]

Sover fra ca 1930 til 0630 som oftest, og så er det noen herlige dager fra 1930 til 0730 men de er sjeldne. Ingen mat på natta, men nå er fortennene på vei og da våkner man oooofte.

sover fra 19.30 til 07.30 ca
men våkner 1-2 ganger...

12-13 timer
han sovner i 19 tiden og sover til7-8 om morgenen..bortsett fra når han er syk som i dag hvor han våknet 9.
HAr ikke våknet om natten på lang lang tid bortsett fra da han kastet opp ol.

11-12 timer :)

ORIGINAL: mamma for 1 gang

13- 14 timer som regel, men han sover max en time på dagen da...

sign[;)]

8-11 timer, våkner ofte [8|]

Han sover fra 19-19.30 til 08-08.30, så rundt 13 timer[:)]

Legges som oftest i 19-20 tiden, våkner etter en halvtimes tid og får en flaske mme.
Sover til ca 06:30 hvis vi skal på treningssentert, kanskje litt lenger hvis ikke, varierer.

Meeen så har man dette med å våkne med suttre, hyyyyl ca en gang pr time gjennom natten, har mistet tutten min jeg mamma. Men om jeg skal si at han er våken eller ikke, tja. Som oftest er det bare å putte inn tutt, snu ham litt og gjerne stryke litt eller rugge litt, noen ganger må han opp av sengen på armen og bysses litt.
Og noen ganger må han opp i sengen vår før han sovner igjen.

Så det er værre med sovingen til mammaen ja[8|]

mellom 9 og 10 timer!

11-12 timer med en del oppvåkninger.

11-12 timer. Hender hun våkner og vil ha smokk, men det er somregel før jeg har lagt meg.

Ca 12 timer, våkner 1 gang.

Back
Topp