nattesøvn

ms.bonita

Gift med forumet
kordan er det for dåke andre?
eg har sove veldig godt fram til no, men kjenner forandringane snike seg fram!! må på do kvar 3 time og ligge nesten bare på ei side for tia. det blir ubehagelig å sove på ryggen eller venstre side i meir en time[:(] og så våkner eg for kvar gong eg må snu meg. når eg då snur meg, så er eg andpusten og har en rar følelse i lungene. nett som om nåkken har trykkt meg flat og så flytte seg......[&:]
trur at den resterandes tia komme til å ta på kreftene!
dette blei vist langt dette[8|]

Veldig opp og ned for tida! I natt har jeg ike sovet noe særlig, Dobesøk og krampe i leggene![:'(]

kjenner jeg sover dårligere i det siste. Må på do oftere nå, og jeg våkner hver gang jeg må snu meg pga smerter nederst i magen. Sover stort sett bare på venstre side, da jeg blir kvalm i alle andre stillinger.

Jeg har fra dag 1 sovet veldig dårlig.... Drømmer og fantaserer så er mere utslitt når jeg står opp enn før jeg la meg!! Må på do i allefall to ganger per natt!! Merker ikke så mye i forhold til liggestilling enda, men så er magen ganske liten.... sier alle!!! Men den kommer nok på slutten!

Hvis lillegutt sover hele natten sover j som regel greit frem til kl 5. Men oftere og oftere nå våkner j av meg selv ved 5 tiden og får ikke sove igjen. Irriterende!!!

bra at eg ikkje er aleine! magen min er ikkje den største her inne men har vell vokse litt i det siste. har også strekkesmerter i magen når eg ligge på rygg. av og til hjelper det å ha ei pute under knærene, mindre strekk då!

jeg har ikke klart å ligge på ryggen i mer enn 2 min på leeeenge pga bekkenet, da klarer jeg ikke snu meg igjen, skikkelig vondt på den ene siden baki bekkenet der. Irritrende, så jeg kan iallefall ikke føde på ryggen, kan såvidt ligge det ene minuttet det tar for jordmor å måle magen min

nattesøvnen er ikke som den engang var [:-] sover aldri natta gjennom mer ..
må opp på do iallefall to-tre ganger .. også sover jeg så dårlig da det er vanskelig å finne en god sovestilling; kan ikke ligge på ryggen for har ryggplager, ikke så godt å ligge på sida for da er det nesten som babyen kommer i klem eller noe slikt (får iallefall veldig vondt nede på sida av magen) .. skal ikke være lett [8|]
men nå er det ikke så lenge igjen [:)]

Jeg har sovet dårlig fra starten av. Hver gang jeg skal snu meg i senga, må jeg på do[:@] + bekkenløsning som gjør at jeg mange ganger må sette meg helt opp for å forandre stilling. Men om morgningen fra kl 06.00 er jeg så sliten at da sovner jeg som regel.

ORIGINAL: frøken my

kordan er det for dåke andre?
eg har sove veldig godt fram til no, men kjenner forandringane snike seg fram!! må på do kvar 3 time og ligge nesten bare på ei side for tia. det blir ubehagelig å sove på ryggen eller venstre side i meir en time[:(] og så våkner eg for kvar gong eg må snu meg. når eg då snur meg, så er eg andpusten og har en rar følelse i lungene. nett som om nåkken har trykkt meg flat og så flytte seg......[&:]
trur at den resterandes tia komme til å ta på kreftene!
dette blei vist langt dette[8|]
signerer denne....helt identisk med åssen jeg har det hver natt[&:][&:]

jeg sover hele natten gjennom i akkurat den sovestillingen jeg vil[:D] enten på magen,ryggen el sida[8D] må ikke på do heller om natta[8|]

Sover egentlig godt om natten, men når det blir morgen og jeg vil sove mer så er ikke det så lett. Jeg har nemlig begynt å snorke, sånn snorking som vekker meg for det kommer før jeg rem søvnene da jeg bare døser, og da våkner jeg med et rykk så det begynner å bli slitsomt å vekke seg selv.

ORIGINAL: majasj86

jeg sover hele natten gjennom i akkurat den sovestillingen jeg vil[:D] enten på magen,ryggen el sida[8D] må ikke på do heller om natta[8|]
Signerer denne jeg,men jeg får ikke til å ligge på magen jeg da![:D]

Tror jeg må legge meg snart[&:]  Sover veldig lite om natta for tia[:'(]
Kramper i leggene, plagsomt bekken, ingen gode liggestillinger (til tross for at jeg har hele dobbeltsenga for meg sjøl, og kan velge og vrake i puter og dyne[8|]

Når jeg endelig føler det er nesten litt godt å ligge i senga, da er det morgen, og lillemann vil opp og ha tørr bleie[8D]
Gleder meg til mannen kommer hjem, og jeg kan få sove en time på morra'n mens gutta spiser frokost i lag[:D]

Merker at søvnrutinene er endret veldig ja....men kroppen innstiller seg hvertfall på at vi må være mer våkne når bebisene kommer [:)] får se det positive i det, eller hva jenter...
[:D]

Ja, det har jeg også tenkt[:)] Jeg våkner når mitt lille gull våkner i magen, å det begynner å bli et bestemt mønster, tenker meg at det er slik hun kommer til å bli når hun er kommer ut også [:)]

Eg også har plutselig begynt å slite med nattesøvnen. Har egentlig et vanvittig godt sovehjerte til vanlig. Nå våkner eg hver natt ca kl. 03.00 (uten unntak). maaange dobesøk etter dette, og oppe grytidlig! Tror kanskje kroppen forbereder seg til det som kommer? Men gud hvor det tar på!

ORIGINAL: maiblomst

Eg også har plutselig begynt å slite med nattesøvnen. Har egentlig et vanvittig godt sovehjerte til vanlig. Nå våkner eg hver natt ca kl. 03.00 (uten unntak). maaange dobesøk etter dette, og oppe grytidlig! Tror kanskje kroppen forbereder seg til det som kommer? Men gud hvor det tar på!

jepp eg også hadde det før. flott at en skal bli litt klar til nattevåk og sånt men er litt slit for det. det å gå på do er jo veldig greit, men når det gjere vondt over alt så blir en lei. jaja får då håpe at det ikkje er så veldig masse meir enn litt over 6 VEKER IGJEN[&:]

Nattesøvnen kunne vært bedre, våkner ofte opp når eg snur meg pga bekkenløsning, får vell snart investere i snulaken så fort eg får lønning.

Back
Topp