Nattesøvn..

Linka

Gift med forumet
Så sitter jeg her da. Får ikke sove. Er tredje natta nå som jeg ikke får sove. Gikk ut på stua for ikke og vekke sambo med kasting, vriding og armslenging. Tror jeg har snudd meg hundre ganger. Gjesper og står i, men sove??? Nei da.....

Er det noen andre som lider samme sjebne som meg da???

Klem

oh yes..... har holdt på i 2 mnd nå... Men i natt som var hadde jeg det helt fantastisk... så jeg satser på det samme i natt[;)]

Ønsker deg all lykke for natta. Kjedelig og ikke sove ordentlig. Gudskjelov sover lille gutt til nesten halv ti før vi må stå opp, men er sliten forde.
Klem

Merka det der jeg også..
en stund, ja..
heldigvis kan jeg sove lenge på formiddagene, stort sett ;)

hoff.... på kjente trakter der ja[8|]
vært slik i 3 mnd nå... men det har så smått begynt å roet seg litt.. sover mer en bare 3 timer for natta nå[:D]

har vel begynt å fått en del urolige netter ja....Skylte på sambon og hans snorking først...men tror jaggu det er andre grunner gitt;) Og det blir sikkert ikke noe bedre etter som ukene går....Men men, sånn er livet!

hei, hei... ja, har hatt problemer med natte søvn. hver gang æ må snu mæ våkner æ og nu sjer det ofte at etter æ har vært på do får æ ikke sove mer... hører alle lydan og bynner å tenke, planlegge... og så er æ så innmari varm i beina, det er grusomt, omså vi har ikke varm i rommet. er kjempe sliten på morgenen, men heldighvis får æ sove ofte om formiddagen når elsdte e i barnehagen...[:D]

Hei.
Jeg vet akkurat hvordan du har det. Det er ingen ting som er mer irriterende enn ikke å få sove om natta. Jeg plages med nattesøvnen i perioder, og da kan det gå dager mellom hver gang jeg får noen sammenhengende søvn.[8|
Du må prøve å legge deg nedpå når du har mulighet og forsøke å slappe av selv om du ikke får sove. Lykke til

Back
Topp