nattergal..

fruluna

Forumet er livet
Når jeg ser nicket ditt får jeg den derre nattergal sangen i hodet!!

Med Olav Stedje og Mia Gundersen.. Uff [&:][:D][:D] Åhh nattergal.... he he[:D][:D]

Nei nei nei!!!! Nå smitta du meg også!!!!! Kommer jeg til å gå å ha den i hodet i hele dag!! [:@] [:D]

Akkurat som jeg har Ballo sin sang fra Jungelboken inni hodet... Har hatt det i snart 2 uker.......

"Ta livet....... Som det faller seg, ja ta det som det faller seg. Gi blaffen i bekymringer og strev. Tam-tam-tam-tam..... Tralala..." [&:]

huff..

Det var mannen min som begynte å tulle med den nattergal sangen for lenge siden! Han lastet den ned og spilte den hele tiden bare for å irritere!! Den er jo grusom [8|][:D][:D]

ORIGINAL: BlåBobler

Nei nei nei!!!! Nå smitta du meg også!!!!! Kommer jeg til å gå å ha den i hodet i hele dag!! [:@] [:D]

Akkurat som jeg har Ballo sin sang fra Jungelboken inni hodet... Har hatt det i snart 2 uker.......

"Ta livet....... Som det faller seg, ja ta det som det faller seg. Gi blaffen i bekymringer og strev. Tam-tam-tam-tam..... Tralala..." [&:]

ÅÅÅÅ!! Takk for den du! Nå får ikke jeg den sangen ut av hodet igjen...[8D] Sånne sanger har en tendens til å feste seg skikkelig! [:)]

ORIGINAL: BlåBobler

det var jo snillt gjort daah, bobler[:D][:D][:D]  *nynner, ta livet... hmmm hmmm hmmm*

Back
Topp