natterangling..blæ

ORIGINAL: MariaBrazil

ORIGINAL: tamiya

7 juni.Merkelig,vi har jo begge igjen 12 dager til termin[8|]

Dokker e heldig! Jeg har ennå 5 uker igjen! Sukk....

det går så raskt så[:D]

ska høre me jordmor for æ e skikkeli utolmodi[;)] huff..

så driv du me nokka av kjerringrådan eller??

ORIGINAL: Alicia85

ska høre me jordmor for æ e skikkeli utolmodi[;)] huff..

Jeg er klar som ett egg til å føde nå jeg.Går og kjenner etter hele tiden[:D]

Er du førstegangs fødende??

ååå ska bli så godt å holde d lille nurke i arman å endeli få sett kordan ho ser ut[:)] e så nyskjerri på kem som e dær inne å hold d live[:D]

så driv du me nokka av kjerringrådan eller??

Går trapper så det ryker etter meg her[:D][:D]

sånn e æ å..kjenne etter å håpe så d tyt ut av øran mine[;)] hff,blir jo gal av d..vil bli ferdi,men klar blir æ nokk aldri..blir nokk sjokka uansett når d begynne..
ja e mitt første[:D]ser du har fra før

kan gjøre lite husarbeid åsånn..plages me bekkene,men drikk bringerbladte å sex 

Ei venninne av meg som sa noe om å drikke masse kaffe for å få igang fødselen. Jordmorkaffe kalte hun det visst for...

lik ikke kaffe æ..sir jo at et glass vin å ska hjelpe..men d e no masse rart dem sir

sånn e æ å..kjenne etter å håpe så d tyt ut av øran mine[;)] hff,blir jo gal av d..vil bli ferdi,men klar blir æ nokk aldri..blir nokk sjokka uansett når d begynne..
ja e mitt første[:D]ser du har fra før

nei ,en blir aldri helt klar nei.
holder på å bli skrullete av vente tiden [&:]

liker heller ikke kaffe og sex????Hva er det igjen[:D][:D]Dårlig med sex er i gården ja[:@]

har hatt en følelse at ho ska komme 1 uka før men har samtidi følelsn av å gå over..blir sprø av å ikke vite..huff..æ klikke seriøs snart..blir jo i dårli hmør..hate å være så utolmodi

har hatt en følelse at ho ska komme 1 uka før men har samtidi følelsn av å gå over..blir sprø av å ikke vite..huff..æ klikke seriøs snart..blir jo i dårli hmør..hate å være så utolmodi

Jeg har også følelsen av at lille jenta mi kommer før terminen,håper jeg har rett[:D]

prøv å gni på bast-puta..på innsia av fotn

håpe at dem kommer før..
lure sånn på kordan rie kjennes ut..vil jo ha..hehe

prøv å gni på bast-puta..på innsia av fotn

dette er ett fast rituale vær kveld.Mannen min har gnikket i en uke nå.Får kynnere av det,så vi stopper ikke med det[:D]

håpe at dem kommer før..
lure sånn på kordan rie kjennes ut..vil jo ha..hehe

Tro meg ,riene er ikke til å ta feil av[:D]

gnikke han lenge om gangen?syns d e litt ubehageli å bli massert dær æ

Det sies så masse, men jeg tror nok at det lille nurket kommer når det finner det for godt selv jeg... Og med min flaks vil ho vel ikke ut! Så jeg kommer nok til å gå over tia...

jeg fødte på terminen med den første jenta jeg,håper virkelig jeg ikke går på overtid[;)]

Back
Topp