Lillemor er nå 12 dager. Hun har siden hun ble født vært ett sovedyr. Må vekkes hver 3 time på dagen for mat, men har regulert selv til ca hver 3 - 3,5 time på natt. Men nå de siste nettene har det vært ett styr uten like. I går kveld skulle jeg gi pupp før legging, da holdt vi på i 2 timer før hun sovnet. Var så sår på puppene. Så våknet hun igjen etter 3 timer, og så det samme styret igjen med mating og soving etterpå.
Kan det være for lite melk? At hun ikke blir mett? Mistenker og at hun bruker meg som smokk og mer enn gjerne vil ligge inntil. Men da ligger jeg bare å hører om hun puster og at hun ikke er for varm, altså minimalt med søvn... Blir iallefall helt tussete av dette...
Og nei, hadde ikke sett for meg å få sove på nettene med nyfødt i hus, men verdt ett forsøk å høre om noen har tips for å kanskje gjøre det litt bedre..
Kan det være for lite melk? At hun ikke blir mett? Mistenker og at hun bruker meg som smokk og mer enn gjerne vil ligge inntil. Men da ligger jeg bare å hører om hun puster og at hun ikke er for varm, altså minimalt med søvn... Blir iallefall helt tussete av dette...
Og nei, hadde ikke sett for meg å få sove på nettene med nyfødt i hus, men verdt ett forsøk å høre om noen har tips for å kanskje gjøre det litt bedre..