Jeg ser det er flere enn meg som sitter oppe... [;)] Jeg sitter her og vet at jeg burde ha lagt meg... [8D] Men jeg er alene hjemme i kveld (sambo er på byen med en kamerat), og så synes jeg det er litt stusselig å legge seg alene... (Ja, jeg er bortskjemt med å ha ham hjemme...[:)]) Så da blir jeg alltid sittende oppe lengre enn jeg bør... [8D][:)] Og så vet jeg at jeg får igjen for det imorgen, for Hauk bryr seg jo ikke om at mammaen hans har vært dum og sittet lenge oppe... [8|][:D]
Hva er deres unnskyldning? [;)][:D]
Hva er deres unnskyldning? [;)][:D]