Nattens dronninger...

Nala

Elsker forumet
Jeg ser det er flere enn meg som sitter oppe... [;)] Jeg sitter her og vet at jeg burde ha lagt meg... [8D] Men jeg er alene hjemme i kveld (sambo er på byen med en kamerat), og så synes jeg det er litt stusselig å legge seg alene... (Ja, jeg er bortskjemt med å ha ham hjemme...[:)]) Så da blir jeg alltid sittende oppe lengre enn jeg bør... [8D][:)] Og så vet jeg at jeg får igjen for det imorgen, for Hauk bryr seg jo ikke om at mammaen hans har  vært dum og sittet lenge oppe... [8|][:D]

Hva er deres unnskyldning? [;)][:D]
 
Min unskyldning...hmm....tenketenke...lakenskrekk tror jeg det heter [8D]
 
[:D]

Men nå skal jeg være fornuftig! [;)]

Sov godt! [:D]
 
jeg får ikke sove gikk og la meg i sta men sto opp igjen fordi jeg var sur og da får jeg jo ikke sove...[:@]
 
ORIGINAL: Emilie`s mamma

jeg får ikke sove gikk og la meg i sta men sto opp igjen fordi jeg var sur og da får jeg jo ikke sove...[:@]

Hva er du sur for da, om jeg kan spørre?[8|] Aldri koselig å være sur, eller sammen med noen som er det...Jeg er det endel selv...[&o][:D]
 
ORIGINAL: Gunni

ORIGINAL: Emilie`s mamma

jeg får ikke sove gikk og la meg i sta men sto opp igjen fordi jeg var sur og da får jeg jo ikke sove...[:@]

Hva er du sur for da, om jeg kan spørre?[8|] Aldri koselig å være sur, eller sammen med noen som er det...Jeg er det endel selv...[&o][:D]

 
varr sent og måtte opp tidlig i dag sovnet ikke før tre, har såååååååååå mye og gjøre siden vi har dåp i morra...men gleder meg til i morra nå...
 
ble blid igjen med en gang jeg så snuppa glise fra øre til øre i dag da... [;)]
 
ORIGINAL: Kavring1

ORIGINAL: Emilie`s mamma
varr sent og måtte opp tidlig i dag sovnet ikke før tre, har såååååååååå mye og gjøre siden vi har dåp i morra...men gleder meg til i morra nå...

ble blid igjen med en gang jeg så snuppa glise fra øre til øre i dag da... [;)]


lykke til med dåpen da:)

 
takk takk[:D]
 
Back
Topp