nattens dronning

dagosi

Gift med forumet
Himmelbarn
Novemberbarna 19
skjønner ingenting, jeg har en rutine som irriterer livet av meg og har hatt den hele livet uten å klare å forandre den...
jeg er alltid trett på dagtid uansett om jeg har sovet i 8 timer hele natten, men fortsetter jeg å være våken til klokken har bikket 20.00 så er jeg lys våken helt til kl 06.00...
blir jeg aldri til og få en skikkelig normal rutine som alle andre har?

Kjenner til det problemet

bra å høre at jeg ikke er alene iallefall! selv om jeg skulle ønske at alle fikk sove når de selv ønsket det...

flere som e våken ser æ [:D]

[:D][:D] ....nettopp vasket over gulvene....[8|]

mange mene jo det at det skal være så lett å snu døgnet, men jeg er ikke enig overhodet! mamma sleit fra jeg var nyfødt til jeg ble 16år uten hell og jeg tok over fra jeg var 16år til nå i en alder av 24 å har ennå ikke lykktes... [:@]

æ kan sove katti som helst (og kor som helst ;)
.å behøver svært lite søvn

kan bli overkjørt av en bulldoser om æ sover på dagtid, å enda sove nyyyydelig godt, eller om jeg legger meg før klokken 20.00 men venter jeg sover jeg aldri like godt...

vurderer også å gå å knø litt i sengen i noen timer før jeg sovner,har så utrulig lyst å få med meg formiddagen i morgen når jeg endelig har fri....

hehe jo men da er jo du heldig, du kan skylle på kosen, jeg må krype til korset og innrømme at jeg sover....

oki da sier jeg god natt til marthe og carina og håper du rekker og sove litt før nusket ditt våkner...

Jeg har alltid vært et kvelds/nattemenneske, men for tiden er det høyst ufrivillig. Høygravid og helvetesnetter[:'(]Umulig å sove[:(]

ORIGINAL: Marthe og Carina

ORIGINAL: Juliette

Jeg har alltid vært et kvelds/nattemenneske, men for tiden er det høyst ufrivillig. Høygravid og helvetesnetter[:'(]Umulig å sove[:(]

Huff.. Husker det ja! Er heldigvis ikke så lenge til h*n kommer nå! Da får du sikkert sove litt mer[:)] Satt selv med svangerskapskløe i 9 uker før hun kom, så sov LITE da. Men de har også lysta til å våkne og sparke AKKURATT når vi sover[8D] Og så halsbrann og slikt.. Nei, jeg er glad det er et par år til neste gang egentlig[;)] Håper du får sove til slutt du også! til dess så kan du jo sitte her med meg[:D]

Svangerskapskløe..grøss. Hadde kraftig svangerskapskløe i en periode og var redd det aldri skulle gå over. Takk og lov jeg slapp unna til slutt, i motsetning til deg..Ja, godt det ikke er lenge igjen. Det er jo en trøst. Samt at jeg ikke er alene om å ha det sånn. Samtlige på terminforumet mitt sliter med det samme, er jo vanlig det...Tror nok jeg drøyer noen år før jeg får flere jeg også[;)]Skal prøve sove snart, bare han roer seg litt mer først[8D]Hvorfor sitter så du oppe sent? Det står kanskje lenger oppe i tråden.., du er vel en av nattens dronninger, antar jeg?[:D]

Back
Topp