nattdrømmer

Helenesmamma

Elsker forumet
eg sitte her og tenke at nå er det helg igjen.kanskje om 3,4,5 eller 6 helger te så er eg 3barnsmor[:)][:)][:)]eg merke eg har begynt å kjenne ekstra itte om der skjer någe nå.hver gang eg e på do så tenke eg om vannet går nå.men det trykke jo sånn nå at det er vel heilt normalt.åhhhhh eg glede meg sånnnnnnnn!!!!![:)][:)][:)][:)][:)]

jeg har begynt å tolke alt som mulige tegn på at fødselen er igang jeg... og det er jo litt tidlig [:@] Vondt et sted? Kanskje det er fødselen? Mye utflod? Kanskje det er fødselen?

I går fikk jeg diare (jada, her kommer detaljene alle er interessert i), og det første som slo meg var at nå kommer barnet snart... selvsagt gjør det ikke det!! Og i alle fall ikke når G er bortreist for helgen!!

ORIGINAL: Actrine

Jeg kjenner også itte hele tiden! hehe... noen dager så gruer jeg meg mens andre dager er fyllt med gled over å få det gjort! jeg tror nok ting skal gå bra! er bare SÅ redd for revning og greier! og dersom de må klippe så for all del ikke si noe før det er ferdig!!! [;)] tror noen ganger det er best å leve i uvisshet!

Her i uken forsvant bekkenløsningsmertene mer eller mindre! nå har jeg bare noen skikkelige murringer i ryggen og skambeinet! Lurer på om det er "stille før stormen"? syns det var litt merkelig at det skjedde mer eller mindre plutselig.. huh?!?
det samme har skjedd me mine bekkenplager.de er nesten vekke.når eg va hos fysoterapauten min sist onsdag så sa hu at eg trengte isje merr behandlinger nå.eg har då hatt bekkenlåsning,har jo godt 2 ganger i ukå siden april.hu sa det va ganske normalt at smertene ga seg i slutten.og det er jo kjempeherligt[:)][:)]

ja tenk, det er ikkje sååå lenge til vi alle sitter med vårt lille nurk i armene
og all smerten med fødselen og tidligere plager er glømt[;)] gleder meg som
en liten onge...... fikk ak melding med ei venninde om at ho ha reist på sjukehuse
alt bynne å bli såååå realistisl no

Back
Topp