Nattbleie

3.gullet

Glad i forumet
Jenta mi holder på og slutte med nattbleie. Jeg tar henne opp når vi legger oss så hun tisser da også våkner hun en gang på natta og vil tisse, men det som er problemet er at hun tisser på seg når hun våkner om morran.
Er det noen av dere som har noen tips og komme med ang det? For meg så virker det som litt latskap fra henne og ikke si i fra eller gå på potta selv når hun må tisse på morran.
Hun er helt tørr og sikker på det på dagtid.

Hmm, ja høres ut som litt latskap ja.. Kjedelig når hun er så flink ellers. Men hva med å ha på vekkeklokke og ta henne med på do rett før hun vanligvis våkner?? Aner ikke jeg altså..

gutt09jente11 skrev:
Hmm, ja høres ut som litt latskap ja.. Kjedelig når hun er så flink ellers. Men hva med å ha på vekkeklokke og ta henne med på do rett før hun vanligvis våkner?? Aner ikke jeg altså..

Ja har tenkt tanken, så kanskje jeg skal få gort det i morgen så får vi se hvordan det går da. Har også laget slik at hun kan få sette på klistremerker når hun er tørr på morran så skal hun få tigergutt når hun har klart det 5 ganger. Eneste tigergutt hun mangler i senga nå ellers er resten av hundremeterskogen oppi der.
Første natten hun lå uten bleie så var hun helt tørr på morran.

Back
Topp