Nattbh

SofieSofie

Lillegutt <3
Januarhula 2014
Hva gjør dere som ammer og lekker? Jeg må sove med bh på natta med innlegg hvis ikke så blir senga full av melk. Har brukt en litt stor sportsbh siden jeg kun har ammebh med spiler, men av en eller merkelig grunn får jeg veldig spreng på natta selvom jeg nattammer. Prøvde i natt med den vanlige ammebhen og da hadde jeg ikke så mye spreng, men litt usikker på hvor "bra" det er siden den har spiler... noen som vet?

Tips om hvor jeg kan få tak i ammebh uten spiler? Må ha 70H og det er veeeldig vanskelig å få tak i den str :/

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hvor lenge siden er det du fødte? Jeg hadde bare lekkasje fra brystene en uke etter fødsel eller no, det stabiliserer seg etterhvert som babyen spiser det den trenger og ikke no mer:) Har selv stor byste (smalt rundt, 65G) jeg bruker en ulltopp med ammeinnlegg om natten, viktig med noe som ikke strammer når man skal sove, kjøpte den på Babyshop, kommer fra Boob tror jeg!

Hvor lenge siden er det du fødte? Jeg hadde bare lekkasje fra brystene en uke etter fødsel eller no, det stabiliserer seg etterhvert som babyen spiser det den trenger og ikke no mer:) Har selv stor byste (smalt rundt, 65G) jeg bruker en ulltopp med ammeinnlegg om natten, viktig med noe som ikke strammer når man skal sove, kjøpte den på Babyshop, kommer fra Boob tror jeg!
Det nærmer seg tre uker, men her lekker det som bare det. Har så mye melk :p Utrolig irriterende at vi må på skikkelig undertøysbutikk for å få tak i ordentlig bh! Men takk for tipset :) Får prøve å dra innom noen av de barnebutikkene og se om det ikke finnes sånne topper der kanskje :)

Det nærmer seg tre uker, men her lekker det som bare det. Har så mye melk :p Utrolig irriterende at vi må på skikkelig undertøysbutikk for å få tak i ordentlig bh! Men takk for tipset :) Får prøve å dra innom noen av de barnebutikkene og se om det ikke finnes sånne topper der kanskje :)

Jeg sleit også med alt for mye melk!!! Dessverre gjorde jeg feilen med å pumpe vekk overskuddet i begynnelsen, bare for å lette på trykket mellom ammingene, da ble det bare værre :P Så jeg måtte bare komme meg gjennom de værste dagene med spreng, så ordnet det
seg :) kjempekjedelig med pupper som trenger spesialbh... Man kan liksom ikke være smal og ha store pupper?! Hva skjer med det, alle er forskjellige :)

Jeg sliter med det samme, lekker som en sil både natt og dag... Tre uker siden jeg fødte, men ble lagt inn på sykehus med gallestein, og fikk brystbetennelse da. (Tror det var pga at jeg måtte faste et døgn i tilfelle operasjon....) Nå er jeg frisk, men produserer mye, og jeg må sørge for å tømme brystene så jeg ikke får betennelse igjen... Så jeg sover med tisselaken under overkroppen, og har et håndkle oppå i tillegg. Jeg har ikke så store bryster, men klarer ikke å ligge toppløs. Jeg har brukt en helt vanlig singlet og bare lagt ammeinnlegg (i ull) under. Jeg har også brukt ammesingleter fra hm på natta, men det er kanskje vanskelig å finne noen som passer når en ikke har de aller vanligste størrelsene?

Last edited:
Jeg kjøpte en skikkelig fin nattkjole på ellos. Den sitter godt over puppa og er litt strammere under puppa slik at jeg kan putte ammeinlegg inni uten at de detter ut. Dessuten er stoffet mykt inni slik at hvis jeg ikke har innlegg så gjør det ikke noe og den er brei over magen. Elsker den♥

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har en litt stram topp eller ammetopp med innlegg i. Lekker ikke så veldig mye, men nok til at det blir godt og vått hvis jeg ikke har innlegga på plass:-)

Back
Topp