Nattavvenning!!!

StorkNebb

Elsker forumet
Har dere måtte avvende barnet fra mat på natten, eller har det gått seg til av seg selv??
Dere som har avvendt, hvordan gjorde dere dette??
Evt. når skjedde det?

[:)]

Måtte til med avvenning.... Ga de vann i stedet for melk, etterhvert var ikke det så spennende lengre, så da var det bare å sove [:)]

Med Nathalie var eg så lei av nattamming når hun var 9 mnd,for hun var våken hver 2-3 time.....Så gikk og fortalte hun flere ganger i løpet av dagen at i natt får du ikkje pupp,og den natten sov hun i over 6 timer i strekk[:D] hadde aldri skjedd før-så noe må hun ha forstått tror eg [;)]

ORIGINAL: Kaizer

Måtte til med avvenning.... Ga de vann i stedet for melk, etterhvert var ikke det så spennende lengre, så da var det bare å sove [:)]

Samme her.

Startet med avvenning når ho var ca 7 mnd, da kuttet eg ut måltidet rundt midnatt... Var da pappaen hennes som gikk inn når ho våknet. Ho fikk ikkje pupp mellom kl 19-05, våknet ho rundt 5 fikk ho pupp. Gikk 2 netter, så sov ho igjennom uten mat [:)] 
Da ho var presis 8 mnd ville ho ikkje ha puppen lenger i det hele tatt, så da kuttet vi ut måltid fram til kl 7. Ville ho ikkje ha puppen- da ble det ingenting [8D]

slapp avvenning her siden hun sov nattan gjennom fra starten av.

Back
Topp