Nattasanger/barnesanger!

Wiccababe

Gift med forumet
Synger du ofte for barnet ditt?

Synger du nattasang?

Joachim elsker at jeg synger, både på dag og kveld å nå har jeg det jo skikkelig bekrefta også han sovna til sang i natt(så kan faktisk ikke ha så ille stemme som jeg selv tror)

Men er ute etter flere tekster jeg, blir litt ensformig med en sang(ikke vet jeg om jeg synger rett heller, heheh) Jeg synger so ro lille gutt, om noen kjenner til den?

Legg gjerne inn tekst å melodi om du har en fin nattasang/barnesang!![:D]

Synger "So ro lillemann" når han skal legge seg og alt mulig annet hele dagen. Lille petter edderkopp, en himmel full av sjerner, bæ bæ lille lam, tre elefanter kom marsjerende, kommer ikke på flere men synger mange andre også. Han elsker det og virker som han nesten prøver å synge med selv [:D]

Ja, kjenner til Når trollmann har lagt ...

Men er dårlig på husken, så kan du hele teksten så skriv den gjerne inn samt melodi. Sikkert flerer som kan andre sanger her  :)

ORIGINAL: Mamitas

Synger "So ro lillemann" når han skal legge seg og alt mulig annet hele dagen. Lille petter edderkopp, en himmel full av sjerner, bæ bæ lille lam, tre elefanter kom marsjerende, kommer ikke på flere men synger mange andre også. Han elsker det og virker som han nesten prøver å synge med selv [:D]
Tekster? [;)]

Synger hver dag vi også, men ikke til natta.

Men husker ingen utenatt så bruker sangbok jeg[:-][:D] desverre ingen tips fra meg

ORIGINAL: theskj

Når trollmor har lagt sine 11 små troll og bundet dem fast i halen.
Så synger hun sakte for 11 små troll de vakreste ord hun kjenner:
oooo ai ai ai ai buff
oooo ai ai ai ai buff
oooo ai ai ai ai buff buff
oooo ai ai ai ai buff.

Aner ikke hvordan jeg skal skrive ned melodien til deg.
Hehe kan ikke noter eller noe sånt.
Kan bare sangen[;)][;)][;)][8D]
Takk,men melodien der kan jeg også ;)

Jeg synger hver dag/kveld.. Nattasangen er "So ro lillemann".. Den sang jeg for de også når de var i magen.. [:D]

So ro lilleman
nå er dagen over
Alle mann i alle land
ligger nå å sover
So ro tipp på tå
sov min vesle pode
Reven sover også nå
med halen under hodet

her er noen linker hvis det kan være noe hjelp

http://www.leneslillehule.com/barnesanger.html

http://barne.koordinatoren.com/index.php?option=com_content&task=category§ionid=1&id=21&Itemid=101

Her synges det Lille petter Edderkopp og Kjære Gud jeg har det godt.
Om og om igjen[:)]

ORIGINAL: theskj

Har noe som heter "Min musikkbarnehage" å den er knall.
Får vel kjøpt både bok og cd.
Kan også lastes ned vist du kan det.
Takk, da skal den lastes ned i morgen tenker jeg :)

Back
Topp