Nattasang

Prestekragen92

Glad i forumet
Novemberlykke 2015
*Aprilbaby 2018*
Har lyst til å begynne å synge en nattasang for babyen i magen, slik at han kan kjenne den igjen når han kommer ut:rolleyes::dummy: men jeg kan jo nesten ingen nattasanger:eek::oops:

Hvilke nattasanger ble sunget da du var liten?:joyful: og for dere som har småkarer fra før, hvilke synger dere?:D

Er det noen som bruker å synge for den lille i magen?:)

Storebror synger bæ bæ lille lam til magen og har gjort d siden uke 20 :-) ellers synger vi kjære gud jeg har d godt( ikke fordi vi er kristne, men fordi det er en fin sang)

Jeg og storesøster synger "So ro lillemann" for lillebror i magen ;)

Sang kjære gud, so ro tipp og tå for noen jeg er tante til når de var små:)

blåmann blåmann bukken min og trollmor synges her...for guttungen på snart 2år

Har ikke sunget for mageboern, men storebror på 7 elsker trollmor sangen. Å den må jeg til å synge når han ikke får sove, regner med den blir sunget til lillegutt også når han kommer :-)

So ro lille mann, Trollmor og Sov i ro lille venn synges hver kveld for 3 åringen - den rekkefølgen (Viktig!!! :) )

Jeg synger jo for storebror enda da:) Går i Ingen er så trygg i fare, klatremus vuggevise og kjære gud jeg har det godt.
Da han var mindre sang jeg lykkeliten og fola, fola blakken mye:)

Nå bytter vi litt på etter hva han vil høre. Men trollmor, so ro og kjære Gud har vi sunget mye. Ellers synger jeg nattasangen i amalies jul av og til, den er så fin:) bytter ut nissegreier da:p

Vi har ei tulle og blåmann blåmann :) elsker sangen Ingen er så trygg i fare.. men den hadde vi i begravelsen til jenta vår så for oss er den vakker, men litt for sårt å synge på. ♡♡♡

Back
Topp