Nattamming

*LC*

Gift med forumet
Noen flere som ammer hver 2-3 time om natten?Det var en periode lillegutt sov i hele 7 timer den første økten. Det var jo så deilig! Nå har den første soveøkten bare blitt kortere og kortere. Noen som vet hva det kommer av? Blir helt utslitt. Legger meg kl 20 og kl 21 selv for å få nok søvn. Han har dessverre ikke arvet det gode sovehjertet til foreldrene sine.. i alle fall ikke enda[;)].

Her er det mat både to og tre ganger om natta. Syns igrunnen det går greit. Han bare spiser og sovner igjen med en gang. Gleder meg selvfølgelig til han sover rundt, men det kommer nok[:D]

ORIGINAL: Ramnan78

Den første mnd var Emil våken 1 gang, men etter det har han sovet hele natta.

Heldiggrisen[:D][:D]!

her er ingen nattamming.. han legger seg i 20 tiden og sover til 7-8 neste morgen=) jeg er kjempe heldiiii!=) ordner seg får dere å,før dere vet ordet av de=)

Ammer somregel 3-5 ganger om natta fortsatt. Har sovet 3 hele netter siden han ble født.

Blir ofte til at jeg sovner først, og han ligger der og sutter fortsatt når jeg våkner. [8D]

ORIGINAL: Amalie81

Ammer somregel 3-5 ganger om natta fortsatt. Har sovet 3 hele netter siden han ble født.

Blir ofte til at jeg sovner først, og han ligger der og sutter fortsatt når jeg våkner. [8D]

Sånn har vi oxo det på morgene. Når han vokner i 7 tiden og vil ha mat får han det oppi sengen til oss, å da blir gjerne dette resultatet, hehe[:D]

Tenkte jeg skulle spøre om d samme... Før sov Elias fra 21.00 til 0600 men våkner han sånn i 3 tiden.
veeeeeeldig drykt.
Trodde dette skulle være værst i begynnelsen.
Men har hørt noen si at di ikke sov i rundt før di begynte med grøt[&:]
og jeg hadde tenkt og vente lengst mulig med d[&:]

De 3 "hele" nettene Magnus har sovet, er ca fra 00.00 - 05.00 da.. storfornøyd hver gang det skjer jeg [8D][:D]

Back
Topp