Flere som sitter og ammer akkurat nå? Her har vi holdt på i snart en time, måtte ta fullt skift siden han ble gjennombløt av melk da han ikke rekker å svelge unna bestandig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oppe enda her også☺Nå er vi oppe en tur ☺
Lenge påan da.. vil han ikke sove?Oppe enda her også☺
Han krever mer nærhet på natta,sovner fort oppå meg men våkner tvert jeg legger han nedLenge påan da.. vil han ikke sove?
Så kjedelig. Hva med å ligge han inntil i sengen? Sø kan han sove litt sammen med degHan krever mer nærhet på natta,sovner fort oppå meg men våkner tvert jeg legger han nedikke alle netter er like da heldigvis
![]()
Han er så liten enda at d tør jeg ikke,bare 17 dager og født sju uker før termin shøSå kjedelig. Hva med å ligge han inntil i sengen? Sø kan han sove litt sammen med deg
Jeg pleier å gjøre det med min innimellom,så flytter jeg han i sin seng når han sover godt ☺
Ser den ☺ min er 26 dager idag ☺ evt så kan du prøve å ha han i babynestet (om du har) ved siden av deg i sengen ☺ ser ut som min nekter å sove igjen :/Han er så liten enda at d tør jeg ikke,bare 17 dager og født sju uker før termin shø![]()
Bleia var full av bæsj..andre gangen i nattSer den ☺ min er 26 dager idag ☺ evt så kan du prøve å ha han i babynestet (om du har) ved siden av deg i sengen ☺ ser ut som min nekter å sove igjen :/
Så lenge han ikke er vanskelig og ikke skal sove på dagtid så kan jeg det ☺Bleia var full av bæsj..andre gangen i nattså nå er d håp
har enda ikke kjøpt nest,men d SKAL jeg ha! ☺
Huff,så kjedelig.. har du også mulighet til å sove på dagtid? D skal ihvertfall jeg i dag!![]()
Herligheten, gratulerer me gutten til deg ogsåSå lenge han ikke er vanskelig og ikke skal sove på dagtid så kan jeg det ☺
Samme herHerligheten, gratulerer me gutten til deg ogsåsnakk om å være tåka!;p
Ah,den er kjip ja:/ blir dupp her når lillebror er ferdig me å spise, d er helt sikkertSamme her
Gratulerer så mye til deg også ☺
Her sovna han helsigvis kl 6, bare dumt jeg måtte stå opp kl 7 :/