Nattamming

bondemamma85

Forumet er livet
❤Januarlykke 2022❤
Flere som sitter og ammer akkurat nå? Her har vi holdt på i snart en time, måtte ta fullt skift siden han ble gjennombløt av melk da han ikke rekker å svelge unna bestandig:p

Han krever mer nærhet på natta,sovner fort oppå meg men våkner tvert jeg legger han ned:) ikke alle netter er like da heldigvis ;)
Så kjedelig. Hva med å ligge han inntil i sengen? Sø kan han sove litt sammen med deg :)
Jeg pleier å gjøre det med min innimellom,så flytter jeg han i sin seng når han sover godt ☺

Så kjedelig. Hva med å ligge han inntil i sengen? Sø kan han sove litt sammen med deg :)
Jeg pleier å gjøre det med min innimellom,så flytter jeg han i sin seng når han sover godt ☺
Han er så liten enda at d tør jeg ikke,bare 17 dager og født sju uker før termin shø:)

Ser den ☺ min er 26 dager idag ☺ evt så kan du prøve å ha han i babynestet (om du har) ved siden av deg i sengen ☺ ser ut som min nekter å sove igjen :/
Bleia var full av bæsj..andre gangen i natt:p så nå er d håp;) har enda ikke kjøpt nest,men d SKAL jeg ha! ☺
Huff,så kjedelig.. har du også mulighet til å sove på dagtid? D skal ihvertfall jeg i dag!;)

Jeg har samsovet med mine unger fra dag en, og ligger og ammer.

Back
Topp